מנכ”ל NVIDIA: טאבלטים מבוססי Tegra 3 ב-299 דולר – בעוד מספר חודשים

עולם הטכנולוגיה מתקדם בקצב מהיר מאוד, כמעט בכל יום אנו שומעים על הכרזה מפתיעה או על הדלפה לקראת הכרזה שכזו. למרבה הצער, רוב החידושים הללו לא מביאים איתם את בשורת המחיר, שנותר עדיין ברף גבוה שלא כל צרכן מסוגל להרשות לעצמו. בזמן האחרון אנו עדים לסנוניות הראשונות במגמה מעניינת בה יצרניות מורידות מחירים על מנת להתחרות במתחרותיהן, תוך שהן עדיין שומרות על רמת חומרה גבוהה יחסית.

אך האם בעתיד אנו עתידים לקבל חומרה טובה הרבה יותר במחיר הוגן יותר? על פי ג’ן הנסון, מנכ”ל יצרנית השבבים NVIDIA, התשובה היא ללא ספק חיובית, אולם נצטרך לחכות עוד קצת זמן עבור התענוג. ג’ן הנסון ציין בעת מסיבת עיתונאים כי טאבלטים מבוססי ערכת השבבים Tegra 3 עתידים לקבל תג מחיר שלא יעלה על 299 דולרים, תוך מספר חודשים. זו היא ללא ספק הבטחה מעניינת, מאחר ואנו יודעים למשל כי הטאבלט העתידי של אסוס – ASUS Eee Pad Transformer Prime – עתיד להימכר תמורת 500 דולרים, מחיר סביר למדי ביחס לחומרה המכובדת שאיתה הוא מגיע.

אם יש אמת בדבריו של ג’ן הנסון, מדובר פה על מהפכה של ממש – דמיינו לכם עתיד לא רחוק בו נראה טאבלטים מבוססי ICS בעלות נמוכה יותר מזו של סמארטפונים מן השורה. אז אולי בינתיים שווה לשבת על הגדר ולהמתין, זה בהחלט יכול להשתלם…


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים