שמועה: אפל בוחנת אייפון עם מעבד מרובע-ליבה ומסך HD 720P

שמועה חדשה שצפה לה ברשת גורסת כי אפל בוחנת בימים אלו את הגרסה הבאה של האייפון, או אם תרצו ה-iPhone 5, עם כמה מפרטים שונים. האתר הגרמני אשר מפרסם את הפרטים, טוען כי שני מקורות ראשונים ושונים אישרו בפניו את הנתונים מאפל.

אפל בוחנת את האייפון הבא עם מפרטים השונים ווריאציות שונות של חומרה. מבחינת המעבד, החברה בודקת כפול-ליבה ומרובע-ליבה, למרות שכרגע לא ברור אם הטכנולוגיה של מעבדים מרובעי ליבות לסמארטפונים תהיה מוכנה ומבוססת עד ההשקה. בכל אופן, הגיוני שאפל תבדוק את האפשרות מבחינת מחיר, מהירות וזמן הסוללה אם פתאום מרובעי ליבות יהיה הסטנדרט החדש. האתר מוסיף, כי החברה בודקת גם אפשרויות שונות בגזרת המסכים ומעבר לרזולוצייה הגבוה מ-960X640. האפשרויות הנבדקות כרגע הן 1280X720 הצוברת תאוצה במכשירי האנדרואיד ו-1440X800, אם כי היחס של השני קצת מוזר – קרוב ליחס של 720P ושונה מאוד מהיחס של מסך ה-iPhone 4S.

הפרטים מאפשרים לנו הצצה או השערה לחומרה הפוטנציאלית במכשיר ה-iPhone 5, אך השקתו לאחרונה של האייפון 4S מעידה כי אנחנו רחוקים מהשקה נוספת. אנחנו מאמינים שכפי שאפל נהגה עם ה-iPhone 4 וה-4S, היא תמתין לראות את המגמה בשוק ותציעה לכך את הפרשנות שלה. אם היצרניות המובילות ידבקו במעבדים כפולי ליבה (כפי שנראה כרגע כאפשרות רצינית אצל סמסונג) סביר להניח שגם אפל תלך בדרך זו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים