אייסר מכריזה: Aspire S5 – המחשב הנייד הדק בעולם

עולם הטכנולוגיה, שכנראה מושפע באופן מוזר מעולם הדוגמנות, מאמץ לו הרגלי דיאטה רציניים מאוד. מה שבא לידי ביטוי בכך שחברות הטכנולוגיה הגדולות מכריזות על שבירת שיאים במידות מכשיריהן באופן אובססיבי. חברת אייסר הכריזה ב-CES 2012 על ה-Aspire S5, המחשב הנייד הדק בעולם המגיע עם מסך 13.3 אינץ’ ומידות צנועות למדי של רק 15 מ”מ בחלקו העבה ביותר. מבחינה חיצונית ה-Aspire S5 מורכב מסגסוגת מגנזיום, בעיצוב של מתכת מוברשת ומשקלו הוא 1.35 ק”ג.

ה-Aspire S5 יגיע עם מספר טכנולוגיות מעניינת של אייסר הכוללות: Acer’s Instant On – מאפשרת למחשב לחזור ממצב שינה תוך 1.5 שניה; Acer Always Connect שמאפשרת לכם שליטה על המידע שלכם אפילו אם המחשב הנייד במצב שינה, ה-S5 יוכל להתעורר ממצב שינה באמצעות סמארטפון ולאחר מכן יתחבר באופן מיידי לתיבת הדואר או לחשבון רשת חברתית כלשהי. כמו כן ה-Aspire S5 יגיע עם יציאת Thunderbolt, שתומכת בקצב העברת נתונים במהירות של 20Gps, חיבור USB 3.0 ויציאת HDMI.  את כל החיבורים הללו החביאה אייסר בציר של ה-S5, ובעת הצורך הם ניתנים לחשיפה כאשר נלחץ על כפתור ה-MagicFlip. מתחת למכסה המנוע תוכלו למצוא מעבד של אינטל מסדרת Ivy Bridge מרובע-ליבה במהירות 1.7Ghz, כונן SSD, טכנולוגיית Dolby Home Theater audio וסוללת  PowerSmart שעל פי אייסר עתידה להיות בעלת מחזור חיים הגדול פי 3 מסוללה רגילה.

ה-Aspire S5 יחל להימכר מהרבעון השני של 2012 ועל פי האינדיקציות כי המחשב יגיע עם פלטפורמת Ivy Bridge, קרוב לוודאי שאנחנו לא נזכה לראותו בחנויות לפני מאי או יוני. אייסר טרם סיפקה כל מידע על מחירו אך אנו צופים כי הוא יהיה בעל מחיר זהה לשאר מחשבי האולטרה-ניידים בקטגוריה.

רוצה לראות את כל מה שחדש מתערוכת CES 2012 בלאס וגס? לחץ כאן!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים