גאדג׳טי בלילה: אין פותחן לבירה? יש אייפון בשביל זה

“רוצה לדעת מה השעה בטימבקטו?” – יש אפליקציה בשביל זה. בארה”ב הצירוף “There’s an App for that” אף מוכר כסמל מסחרי שזכויותיו שמורות לאפל. אך מה לעשות שהעולם שאנו חיים בו אינו מושלם ועדיין לא קיימת אפליקציה לכל מקרה וסיטואציה בחיינו. כך לדוגמה, אם קניתם כמה בירות לשתות עם החבר’ה על חוף הים ושכחתם את הפותחן בבית, כנראה שהסמארטפון היוקרתי לא יוכל לעזור לכם… האמנם?

בסרטון הבא הסינים מוכיחים לנו שאין דבר העומד בפני ה-iPhone, גם לא פקק בירה עקשן. ראוי לציין, כי אנו באתר לא מעודדים לנסות את זה בבית (במיוחד לא על ה-iPhone שלכם), אך אם אתם ממש מתעקשים לשרוט את צדו האחורי של המכשיר, הטכניקה פשוטה יחסית. כל שעליכם לעשות הוא להחזיק את המכשיר כשהמסך כלפי מטה ביד אחת, למקם את שפתו העליונה של האייפון ברווח שבין הפקק לזכוכית כשאתם אוחזים בבקבוק ביד השנייה, ולהפעיל כוח חזק ככל האפשר כלפי מעלה על מנת לשחרר את הפקק. אם ביצעתם את כל השלבים לפי הסדר כל מה שנשאר כעת זה להנות מהבירה ולחשוב על תירוץ מוצלח לספר לחבר שלכם בבוקר איך “הוא” שרט לעצמו את ה-iPhone במהלך הלילה. מומלץ תמיד להתחיל את הסיפור ב”תשמע שתית כמה בירות..”.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!

נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום ראשון בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים