Corning: החלה הפצת Gorilla Glass 2 ליצרניות, החל מהרבעון השני במכשירים

במהלך תערוכת CES שהתקיימה בתחילת השנה בוגאס, הציגה חברת Corning את Gorilla Glass 2 המציעה תצוגה בהירה וברורה יותר, שכבה דקה ב-20 אחוזים מהנוכחית ורמת הגנה זהה לזו שהכרנו עד היום. משמעות הדבר היא כי ניתן יהיה לייצר מכשירים דקים ורגישים יותר למגע. בביתן המסקרן של החברה בתערוכת MWC, ניצבים כמה נציגים של החברה המדגימים את חוזק הזכוכית החדשה של Corning לעומת זכוכיות אחרות ומציינים כי משלוח ראשון של שכבות מגן כבר הגיע לכמה יצרניות.

כתב מאתר The Verge הצליח לדובב את אחד המציגים בתערוכה שלדבריו Acer וכך גם ASUS, הזמינו כמויות קבלניות של שכבות מגן, אותן הן מתכוונות לכלול במכשירי טלפון וטאבלט עתידיים שיראו אור בחודשים אפריל ומאי. ASUS הודיעה בהכרזתה על Transformer Prime Infinity כי המכשיר יגיע עם שכבת המגן Gorilla Glass 2 אך לא מסרה פרטים על מועד השקתו, כך שעל פי Corning, יכול מאד להיות שהמכשיר יושק בחודש מאי לכל היותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים