הצצה ראשונה: Nokia Lumia 900 סמארטפון הדגל של ווינדוס פון (וידאו)

חברת נוקיה הכריזה על ה-Lumia 900 בגרסה אירופאית במהלך תערוכת MWC 2012. נוקיה ממשיכה עם אותו קו, בו היא מכתירה את עצמה כזו המייצרת את סמארטפוני ה-WIndows Phone ה”אמיתיים” ואין ספק שהלומיה 900 הוא מהמרשימים ביותר בשוק. הסמארטפון הוצג לראשונה ב-CES בינואר וכעת אנו זוכים להצצה ראשונה לגרסתו האירופאית של המכשיר, המוותר על LTE לטובת HSPA הניתנת לשימוש עם כרטיס סים רגיל.

ה-Lumia 900 מריץ את מערכת ההפעלה Windows Phone בגרסת מנגו בצורה יוצאת מן הכלל. מדובר באחת מחוויות השימוש החלקות ביותר שהיו לנו בסמארטפון כאשר הניווט בממשק זורם להפליא. זאת למרות שלא מדובר באחד מהסמארטפונים העוצמתיים בשוק מבחינת המפרט, שכולל מעבד חד-ליבה 1.4Ghz, זיכרון פנימי 512MB RAM, מסך 4.3 אינץ’ ברזולוצייה של 800X480, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם צילום וידאו HD 720P וזיכרון מובנה 16GB. מפרט המכשיר כולל לא מעט חסרונות, בניהן היעדר חריץ הרחבה מסוג MicroSD, איכות צילום וידאו נמוכה יחסית למקובל היום במכשירי דגל ורזוצויית מסך נמוכה.

מגבלות החומרה נובעות דווקא ממערכת ההפעלה ווינדוס פון של מיקרוסופט, אבל למען האמת חווית המשתמש המצויינת והמהירה תפצה על כך עבור מרבית האנשים. הלומיה 900 יחד עם WP הוא טלפון חכם, איכותי ונוח לשימוש גם עבור משתמשים פשוטים. המכשיר מגיע עם כמה אפליקציות יחודיות של נוקיה, כמו Nokia Drive לניווט בדרכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים