וידאו: Always Innovating מציגה ב-MWC את הדונגל שמעניק לכל טלוויזיה אנדרואיד ICS

אתם בוודאי זוכרים שדיווחנו לכם לפני מספר חודשים על הדונגל המיוחד של חברת Always Innovating שהופך כל טלוויזיה פשוטה ככל שתהייה, בתנאי שיהיה לה כניסת HDMI, לטלוויזיה חכמה המריצה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 בקלות רבה. הדונגל, שהוצג בביתן של טקסס אינסטרומנטס בתערוכת MWC 2012 בברצלונה, כולל את פלטפורמת ה-OMAP4 מבית יצרנית השבבים עם מעבד כפול-ליבה (בתדר שעון של 1Ghz או 1.8Ghz בהתאם לעומס), זיכרון 1GB RAM, כניסת microSD, קישוריות WiFi ו-Bluetooth, שבב NFC וכמובן תמיכה בניגון סרטים ברזולוציית 1080P Full HD וקריאת קבצי H.264. כמו כן, הדונגל מגיע עם שלט מיוחד שבאמצעותו נוכל לשלוט על הממשק כולו ואף לשחק משחקים שונים הודות לחיישני התנועה המובנים בשלט. באמצעות הדונגל המתקדם תוכלו לעשות את כל הפעולות שאתן רגילים אליהם מהטאבלטים או הסמארטפונים שלכם ישירות ממסך הטלוויזיה וכל זאת מבלי לשלם הון תועפות עבור טלוויזיה חכמה.

Always Innovating ציינה כבר כי היא לא מתכוונת לייצר את המכשיר בעצמה, אלא מעדיפה למכור רישיונות יצור עבור המכשיר ועל פי הסכמים שכבר נחתמו אנו מאמינים כי הוא יהיה זמין לרכישה מאוחר יותר השנה במחיר בין 50 ל-100 דולר. ללא ספק מדובר על מוצר שובר שוק שיכול להציב סימן שאלה גדול על כדאיות מכשירים כמו apple TV או טלוויזיות חכמות המריצות את מערכת ההפעלה של גוגל ועולות אלפי שקלים אקסטרה. בינתיים בזמן שאנחנו מחכים בקוצר רוח לדונגל המהפכני תוכלו ליהנות מסרטון קצר בו ישנה הדגמה של המכשיר בתערוכת MWC.

[viddler id=f5d44472&w=545&h=307]

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים