אינטל בשיתוף פעולה עם 10 חברות שונות בפיתוח טאבלטי Windows 8

חברת אינטל אישרה אתמול את הידיעות כי היא עובדת בשיתוף עם 10 חברות שונות בתהליך פיתוח טאבלטים הכוללים את מעבדי החברה. הטאבלטים החדשים יריצו את מערכת ההפעלה החדשה Windows 8 של מיקרוסופט. יו”ר אינטל בסין, שון מלוני, ציין כי “יהיו מספר רב” של טאבלטי Windows 8 עד סוף השנה.

הטאבלטים יהיו מבוססי מעבד ה-Z2460 המוכר יותר בכינוי “Medfield”, המיועד לסמארטפונים וטאבלטים כאחד. מדובר באותו מעבד שיהיה לב ליבו של מכשיר ה-K800 של Lenovo וה-Santa Clara שיימכר על ידי חברת Orange העולמית. שני המכשירים שהוצגו בתערוכת MWC השנה בברצלונה. בנוסף ל-Medfield, מפתחת אינטל את פלטפורמת ה-Clover Trail אקסקלוסיבית לטאבלטים וזו תכלול מעבד בעל תדר שעון של 1.8Ghz. חברת ZTE הודיעה גם היא כי בכוונתה להשיק סמארטפון המבוסס על מעבדי אינטל בחצי השני של 2012.

אם בכל זאת לא הצליחה החברה להרשים אתכם, מלוני הוסיף כי אינטל עובדת על שני מעבדים נוספים לסמארטפונים כאשר אחד מהם, ה-Z2580, יהיה בעל ביצועים טובים פי 2 מ-Medfield. המעבד השני העונה לשם Z2000 יהיה מכוון לשוק הנמוך ויהיה בעל תדר שעון של 1Ghz. לצערנו, לא נמסרו פרטים מתיי נוכל לראות מכשירים מבוססי מעבדים אלה בשוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים