LIVE: מסיבת ההשקה של רשת הסלולר גולן-טלקום

צוות גאדג’טי התמקם בשורה הראשונה באולם עמוס כיסאות בו התקיימה הבוקר מסיבת ההשקה של רשת הסלולר החדשה גולן-טלקום הנמצאת בבעלותו של איש העסקים מיכאל גולן (33). מאז זכתה במכרז שנערך על ידי משרד התקשורת להקמת רשת הסלולר החמישית בישראל, מבטיחה גולן-טלקום לחולל מהפכה בשוק הסלולר הישראלי, כפי שמחזיקי מניותיה עשו בעבר בצרפת עם רשת Free Mobile.

הרשת תפעל בקידומת 058 – “מאחוריה אתם מפסיקים להיות פראיירים והמהפכה מתחילה היום”, פתח מיכאל גולן את דבריו. ההרשמה לרשת הסלולרית החדשה תתבצע אך ורק דרך אתר החברה. לאחר ההרשמה, שלושה עד שבעה ימים לאחר מכן, הלקוח יקבל כרטיס SIM לביתו. גם כל התהליכים שלאחר ההצטרפות מתבצעים דרך האתר – שינוי תכניות, רכישת חבילות ואפילו התנתקות מוחלטת מהרשת. החברה לא תתעסק במכירת מכשירים אך חתמה על הסכם אסטרטגי עם רשתות BUG ובסט מובייל למחירים מוזלים של מכשירים.

אז מה החברה מציעה?
– שיחות ללא הגבלה
– הודעות טקסט ללא הגבלה
– הודעות תמונה ללא הגבלה
– חבילת גלישה ללא הגבלה, לאחר גלישה בנפח 2GB, המהירות תואט
– שיחות לחו”ל (29 מדינות) ללא הגבלה

תעריף חו”ל:
דקת שיחה מאירופה – 35 אג’ לדקה
דקת שיחה מארה”ב – 99 אג’ לדקה

והמחיר? 99 שקלים בחודש!

“אני קורא לכל רשתות הסלולר בישראל להוריד באופן גורף את מחירי השירות לרמה של גולן טלקום”, דרש מיכאל גולן. עוד הוא הוסיף כי “לא מעניינים אותי פסטיבלים בחו”ל או קמפיינים גדולים – מעניין אותי השירות שבאמת מעניין את הלקוח”.

גם בעבור לקוחות פשוטים החברה מציעה תעריפים מיוחדים – “למה שאשלם על משהו שלא השתמשתי בו? למה לשלם 15-29 שקלים בחודש אם אפילו לא נגעתי במכשיר? -הגיע הזמן לצדק תקשורתי וחברתי”, הכריז גולן. לפיכך, מציעה גולן טלקום “סל מינימליסטי” – 60 דקות, 60 הודעות טקסט ו-10MB ב-9.99 ש”ח בחודש! ומה יקרה בעת חריגה? 18 אג’ לדקה, 1 אג’ להודעה ו-9 אג’ למגה גלישה.

הדבר לא צוין באופן פומבי, אולם לאחר שיחה עם בכיר בחברה, התברר כי הרשת מפעילה אנטנות משלה אך עדיין לא בפריסה ארצית מלאה, ולכן חתמה גולן-טלקום על הסכם נדידה מול סלקום שתשלים אותה בעת הצורך ועד לרגע בו החברה תקים אנטנות בפריסה ארצית מלאה.

“עד עכשיו גנבו מאיתנו, עכשיו הגיע הזמן לשים לזה סוף, תודה רבה לכולכם ובעיקר למשרד התקשורת. אומרים שפראיירים רק מתחלפים, היום הם סופית מתים”, סיכם גולן.

רוצים להצטרף? החברה תחל את פעילותה החל מהיום בשעה 17:00. היכנסו לאתר.

*עדכון: לאור שאלותיכם תוספות – גולן טלקום תפתח בעתיד מרכז שירותי טלפוני. הרשת תומכת רק במכשירי דור 3 ומעלה.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים