בכיר בסמסונג: 9 מיליון מכשירי Samsung Galaxy S III נמכרו בהזמנה מוקדמת; סאני החלה בהרשמה למכירה המוקדמת בארץ

סמארטפון הדגל של סמסונג, ה-Samsung Galaxy S III, רק הוכרז בתחילת החודש וצפוי להגיע לחנויות בעולם החל מה-29 למאי. למרות שטרם הושק, ה-Galaxy S III כבר מצליח לשבור את שיאיו של קודמו הגלקסי S2. לפי דיווח המגיע מקוריאה, בכיר בסמסונג (שבחר להשאר אנונימי) טוען כי החברה מכרה כבר 9 מיליון יחידות של הדגם החדש בהזמנה מוקדמת. ההרשמה להזמנה המוקדמת בישראל כבר החלה וה-500 הראשונים צפויים לקבל אותו כבר ב-3 ליוני!

מי הרוכשים הכה נלהבים של הגלקסי S3? לטענת המקור כ-290 מפעילות סלולר מ-145 מדינות ברחבי העולם. המספר מרשים כל כך מכיוון שה-Galaxy S II הגיע למכירות של 20 מיליון יחידות אחרי 10 חודשים וה-9 מיליון של ה-Galaxy S III הגיעו תוך שבועיים ולא כוללים את השוק האמריקאי. לשם השוואה, במכירה מוקדמת ה-Galaxy S הראשון הגיע למיליון יחידות וה-Galaxy S II הגיע ל-3 מיליון יחידות.

מה עם ישראל? כרגע מצבנו נראה טוב מאוד. סאני תקשורת, יבואנית מכשירי המובייל של סמסונג, פתחה הבוקר את ההרשמה למכירה המוקדמת של ה-Samsung Galaxy S III בעמוד הפייסבוק שלה. לטענתה הנרשמים יזכו במחיר מיוחד הנמוך מזה שיוצע ברגע שהוא ינחת בישראל. 500 הנרשמים הראשונים יהנו אפילו יותר ויזכו לקבל את המכשיר ב-3 ליוני, יחד עם ההשקה העולמית.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק

(תודה לרון על הטיפ והתמונות)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים