סאני משיקה בישראל את ה-10.1 Samsung Galaxy Tab 2

היום דיווחנו לכם כי סאני, יבואנית מוצרי המובייל של סמסונג, קיימה מסיבת עיתונאים לכבוד ההשקה החגיגית של  ה-Galaxy S III בישראל. לצד אותה השקה שקיבלה את מרבית העניין התקשורתי התקיימה לה בשקט השקה נוספת של מכשיר ה-10.1 Samsung Galaxy Tab 2. סאני ציינה כי היא תתחיל לשווק בישראל את מכשיר ה-10.1 Samsung Galaxy Tab 2 כאשר הראשונה לשווקו תהיה חברת פלאפון בעלות של 2,912 שקלים במזומן (עם אפשרות לפריסה לשישה תשלומים), או במחיר חודשי קבוע של 89.90 שקלים לחודש למשך 36 חודשים.

10.1 Samsung Galaxy Tab 2 יגיע עם מעבד כפול ליבה בתדר שעון 1GHz, זיכרון של 1GB RAM, מסך TFT בגודל 10.1 אינץ’ ברזולוציה של 1280 על 800, מצלמה אחורית בעלת חיישן 3 מגה פיקסל ומצלמה קדמית באיכות VGA. כמו כן, המכשיר יגיע עם גרסת ICS מובנת שעליה יולבש ממשק TouchWIZ של חברת סמסונג. 10.1 Samsung Galaxy Tab 2 מגיע עם סוללה 7000mAh ובמשקל של 587 גרם בלבד.

קונים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים