LG מציגה מסך 5 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080 עם צפיפות פיקסלים של 440PPI

מאז השיקה גוגל את המכשיר השלישי בסדרת הנקסוס שלה, הגלאקסי נקסוס, נראה כי מסך ברזולוציית 720P הפך לסטנדרט בתעשייה, כאשר רבים מהמכשירים החדשים – כגון HTC One X וסוני אקספריה S – כוללים מסך 720P בגדלים משתנים. עם זאת, נראה כי אפילו רזולוציה זו, המציעה ברוב המכשירים צפיפות פיקסלים מרשימה של יותר מ-PPI 300 (פיקסלים לאינץ’), לא מספיקה, והמירוץ לרזולוציות גבוהות עוד יותר נמשך. כזכור, אחת השמועות שצצו לפני השקת ה-SGS III טענה כי הוא יכלול מסך ברזולוציית 1080P, אך בסופו של דבר הושק המכשיר עם מסך 4.8 אינץ’ ברזולוציית 720P. עם זאת, נראה כי לא נסתם הגולל על מסכי סמארטפונים ברזולוצייה זו, כשהבשורה באה מכיוון LG.

היצרנית הקוריאנית, הידועה באיכות מסכיה, ומייצרת בין היתר את מסך ה-Retina עבור האייפון, הכריזה על מסך AH-IPS בגודל חמישה אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080P, כלומר 1920X1080, מה שמתרגם לצפיפות פיקסלים של 440ppi. לשם השוואה, צפיפות הפיקסלים הגבוהה ביותר כיום בסמארטפון היא 340ppi, המתקבלת במסך הסוני אקספריה S. לא ברור אם הבחירה בגודל 5.0 אינץ’ מצביעה על מגבלה טכנית, שאינה מאפשרת לדחוס רזולוציה זו במסכים קטנים יותר. יתכן מאוד שאנו צפויים לראות רזולוציות כאלו גם במסכים קטנים יותר, מה שיתבטא בצפיפות פיקסלים גבוהה אף יותר.

LG תציג את המסך רשמית בתערוכת המסכים בבוסטון, שתערך בתחילת החודש הבא, כאשר הצפי לייצור הוא בחציון השני של השנה. עדיין אין מידע לגבי מועד ההשקה של מכשיר המצויד את המסך החדש.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים