חברת Rovio תשיק מחר את המשחק Amazing Alex

אתמול הודיעה חברת Rovio כי מחר (חמישי) תשיק את המשחק החדש שלה – Amazing Alex, בעבור iOS ואנדרואיד. על המשחק החדש של החברה שמענו כבר בחודש מאי, אז פרסמה כי סדרת משחקי Angry Birds חצתה את רף מיליארד ההורדות בכל הפלטפורמות בהן היא זמינה. בוידאו שהכינה לכבוד המאורע, נצפה טיזר בן כמה שניות בו נראה ילד הפלא ממשחק הפאזל Casey’s Contraptions שנרכש באחרונה על ידי Rovio.

המשחק החדש מבוסס על אותו העיקרון של Casey’s Contraptions שכבר אינו זמין להורדה. Amazing Alex הוא משחק פאזל המכיל 100 שלבים ו-35 אובייקטים באמצעותם יהיה על השחקן לבצע משימות שונות שיוגדרו מראש כמו קליעת כדורים לסל. בעבור מי מכם שנולד בשנות ה-80 המאוחרות ועד ה-90 המוקדמות, נציין כי מדובר ברעיון זהה לזה המוצג במשחק “המכונה המופלאה” (The Incredible Machine). עוד בדומה ל-TIM, המשחק החדש של Rovio יכיל גם הוא כלי ליצירת שלבים אותם יוכל השחקן היצירתי לשתף עם חבריו.

על פי ההערכות, המשחק יושק בחינם בעבור משתמשי אנדרואיד ובעלות של 0.99 דולרים ל-iOS, בעוד רוב רווחיה של החברה יגיעו מרכישות של פריטים בתוך המשחק. Rovio מסרה כי המשחק יהיה זמין בעבור פלטפורמות נוספות במהלך השנה.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים