חשיפה נוספת באתר בנצ’מארק: HTC Vertex – טאבלט Tegra 3 עם אנדרואיד ICS

מחלקת ה-QA (הבטחת איכות) של HTC עובדת שעות נוספות? רק לפני שעה דיווחנו לכם על הימצאותו של HTC Evitare באתר GLBenchmark ועכשיו מפרסם אתר Engadget על הימצאותו של מכשיר נוסף – HTC Vertexבאתר NenaMark העוסק במבחני ביצועים. על פי הדיווח של אתר Engadget, מדובר במכשיר טאבלט (ייתכן מאד שבאותו אחד בעל התכונה הייחודית עליו גם כן דיווחנו היום) בעל רזולוציית תצוגה של 1280 על 752 פיקסלים.

מעבר לרזולוציה הרחבה, כולל מכשיר הטאבלט מעבד Tegra 3 בתדר שעון של 1.3GHz, מצלמה ראשית 2 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה אשר מורצת על המכשיר היא אנדרואיד Ice-Cream Sandwich בגרסה 4.0.3 וכפי שהנחנו גם לגבי HTC Evitare, עד למועד שחרורו של Vertex, עשויה HTC לשדרג את מערכת ההפעלה שלו לגרסת Jelly Bean 4.1.

מה דעתכם, האם HTC צפויה לקיים בעתיד הקרוב אירוע הכרזה בו תציג מכשיר סמארטפון חדש ומכשיר טאבלט ייחודי?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים