סמסונג מכוונת גבוה: מתכוונת לייצא 350 מיליון סמארטפונים ב-2013

samsunglogo

על פי מקורות מהתעשיה, בשנת 2013 שכבר ממש נמצאת מעבר לפינה, צפויה חברת סמסונג לייצא באופן גלובלי כחצי מיליארד מכשירים סלולריים, כאשר 350 מיליון מתוכם הם טלפונים חכמים. חשוב לציין שייצוא הסמארטפונים הכללי לשנת 2013 עומד על כ-900 מיליון יחידות מכל היצרניות ביחד. אותם מקורות טוענים כי המידע הנ”ל מגיע הישר מההיערכות הפנימית של החברה – ואם אכן מדובר במידע שיתברר כנכון ולא שמועתי, סמסונג צפויה להחזיק ביותר מ40% מנתח שוק הסמארטפונים הגלובלי.

המקורות האנונימיים מספרים על האסטרטגיה של סמסונג לדחוף ולקדם את שני מכשירי הדגל הנוכחיים שלה – Galaxy S III ומכשיר ה-Galaxy Note II, מה שיתמוך עוד יותר בקידום המכשירים הקודמים שלה שכבר הספיקו להפוך עם הזמן למכשירי שוק-ביניים (Galaxy S למשל, שהיה החלוץ של סדרת המכשירים. שעם הזמן הלכה והשתבחה והביאה השפעה חיובית מאוד למותג). זאת, שלא כמו בחברות אחרות כגון מוטורולה ו-HTC שקיצצו ברשימת המכשירים שבחרו לקדם בכדי שלא יהיה צורך בדילול המכירות של מכשירי הדגל שלהן.

ללא ספק אפשר לומר שסמסונג, זו שנושאת בתואר “הפנים של אנדרואיד”, מכינה אותנו לקראת השקת מכשיר הדגל הבא שלה – אך באותה נשימה גם מציעה לרכוש במחירים נמוכים את אותם מכשירים שהיו מכשירי דגל בעבר הלא רחוק, וכך בעצם היא פונה גם לשוק הבינוני. סמסונג בוחרת שלא להזניח מכשירי דגל קודמים אלא להאריך את מחזור חייהם כשהיא מקדמת את מכירות המותג אליו הם משתייכים ומקווה שעד מהרה יחליפו את מכשירי השוק הבינוני הקיים שלה (כגון Galaxy Wonder שהיווה אכזבה גדולה בקרב המשתמשים).

בינתיים, יצרניות אחרות כגון Sony ו-Huawei, שבהחלט מתכננות שנה מפתיעה במיוחד – ממשיכות את שחרור המגוון הרחב של מכשיריהן. מה צפוי לנו משנת 2013? כנראה שאת כל התשובות נדע בכנס CES בחודש הבא או לחילופין בכנס MWC שיתקיים בפברואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים