מנהל בכיר בסמסונג משווה את Windows 8 ל-Windows Vista המיושנת

jun-dong-sooבמסיבת עיתונאים שנערכה ביום חמישי האחרון בסיאול, עיר הבירה של דרום-קוריאה, נאם נשיא מחלקת הזכרונות של סמסונג ג’ון דונג סו, על שוק המחשבים האישיים ההולך ומצטמק. במהלך נאומו, הזכיר המנהל הבכיר בסמסונג את החשודים העיקריים לטעמו במצב השוק הנוכחי – ביניהם הביקוש האדיר לסמארטפונים והמעבר החד של משתמשי הקצה לטאבלטים, כשלאחר מכן הרחיק דונג סו והאשים ישירות את מיקרוסופט כאחראית להמשך הדרדרות המכירות.

ברגע השיא של נאומו, השווה דונג סו את מערכת ההפעלה Windows 8 בעלת ממשק המשתמש השנוי במחלוקת למערכת ההפעלה שמיקרוסופט מעדיפה לשכוח – Windows Vista.

שוק המחשבים האישיים העולמי ממשיך להתכווץ למרות השקתה של Windows 8. אני חושב ש-Windows 8 אינה טובה יותר ממערכת ההפעלה Windows Vista שהושקה לפניה. טאבלט ה-Surface שנמכר על ידי מיקרוסופט ראה נתוני מכירות וביקוש לא מספקים מאז השקתו. בינתיים, נסניונות חוזרים ונשנים של מיקרוסופט ואינטל גם יחד לדחוף את קטגוריית ה-ultrabooks נכשלו נחרצות ואני מאמין כי זאת בעקבות הפלטפורמה הפחות תחרותית מבית מיקרוסופט” – מילותיו של דונג סו

לאחר מכן הציג המנהל הבכיר את החזון העגום שלו לעתיד המחשבים האישיים וציין כי לדעתו עם הזמן שוק זה ייעלם כליל, מה שכבר הביא את סמסונג להפחית במידה משמעותית את כמות שבבי הזכרון עבור מחשבים. החברה החלה להשקיע במקום את מרב מאמציה בייצור שבבים עבור מכשירים ניידים, לרבות סמארטפונים וטאבלטים. משם עבר דונג סו לשוחח על מכשיר ה-Galaxy IV הקרב של החברה ועל השקתו הקרבה בניו-יורק בשבוע הבא.

מערכת ההפעלה Windows 8 זכתה לסיקורים נרחבים מאתרי הטכנולוגיה השונים, אך הדעות לגביה היו חלוקות. סקר שנערך כחודש לאחר השקתה ע”י חברת Avast העיד כי רק 9% מהמשתמשים בארה”ב תכננו לשדרג למערכת ההפעלה החדשה אך מנגד, מספר חודשים לאחר מכן הודיעה החברה כי מכרה למעלה מ-60 מליון רשיונות חדשים ל-Windows 8. חברת Fujitsu האשימה את Windows 8 בעבר בנתוני מכירות המחשבים הנמוכים שלה אך זוהי הפעם הראשונה ששותפה חזקה כמו סמסונג מעזה להשוות את מערכת ההפעלה החדשה והנוצצת של ענקית התוכנה לאחד הכשלונות הנחרצים שלה – Windows Vista.

(מקור – Slashgear)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים