חשיפה ראשונה: הניווט הקולי של גוגל זמין עכשיו בישראל ובעברית

IMG_6625אם זירת הניווט בישראל לא הייתה מספיק חמה, אז מהערב ישנה שחקנית חדשה בארץ – גוגל. שירות ה-Google Maps מציע כעת ניווט קולי מלא המכווין להגעה ליעד כמו תוכנת ניווט רגילה. היכולת החדשה נוספה לאחר עדכון שהופץ לפני זמן קצר לאפליקציית ה-Maps של אנדרואיד. הניווט זמין בעברית מלאה, גם במפות וגם בהדרכה הקולית ליעד.

אפליקציית הניווט באנדרואיד (המובנת של גוגל) פעילה כרגע במלואה ובעברית. ישנה היסטוריה של החיפושים האחרונים ברשימה, אפשרות לחיפוש יעד חדש, תצוגה של מפה עם המיקום הנוכחי, אייקון יעודי לכתובת הבית הפרטי שלנו וחיפוש קולי בעברית. הופתענו מאוד לגלות שהחיפוש הקולי בעברית של כתובת עובד פשוט מצוין. אפליקציית הניווט כוללת גם מספר לשוניות: הראשית עם קיצורי הדרך שציינו קודם, לשונית עם כתובות של אנשי הקשר ואחת נוספת עם מקומות שסומנו על ידינו כמועדפים.

IMG_6637

לאחר שהכנסנו את כתובת היעד הרצויה, אפליקציית הניווט תציג מפה ממעוף ציפור (בדומה לאפליקציות ניווט אחרות) עם המסלול שלנו מסומן על המסך. בחלקו העליון של המסך מופיעה בגדול הכתובת אליה אנו פונים ומה המרחק עד לפניה ובקטן, מתחת, מה תהיה הפניה הבאה שנצטרך לבצע. בתחתית המסך ישנו זמן ההגעה המשוער ליעד ליד נקודה הקטנה המציינת את מצב התנועה הנוכחי בדרך, הכתובת הנוכחית בה אנו נמצאים וכפתור לאפשרויות נוספות.

ניתן לשנות את התצוגה לתצלום לוויין ולהוסיף שכבות מידע נוספות, כמו תצוגת תנועה, חניות, תחנות דלק, כספומטים, בנקים ומסעדות. כמו כן, ניתן גם לראות רשימה של הוראות הנסיעה – סיפור דרך של הניווט ליעד.

קשה לומר שהניווט של גוגל מציג יתרונות על זה של Waze, ישנם פיצ’רים שתמצאו באפליקציה הישראלית שלא נמצאים בזו של גוגל. למרות זאת, כל מה שתצטרכו על מנת לנווט ליעד נראה שעובד כראוי. ההדרכה הקולית בעברית מאוד מרשימה, קול נשי ברור מאוד עם רצף תחבירי טוב. היתרון הגדול של גוגל הוא החיפוש הקולי של כתובת שמאוד הפתיע באיכותו.

להורדת Goolge Maps מה-Play Store

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק

* תודה ללירן על הטיפ


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים