Huawei מכריזה: MediaPad 7 Youth – טאבלט אנדרואיד חדש בגודל 7 אינץ’

Huawei-MediaPad-7-Youth-Android-Jelly-Bean

הרביע השלישי כבר כאן ואיתו הגיעה חגיגת ההכרזות של החברות הגדולות, ביניהן חברת Huawei הסינית, לחציון השני של השנה. בהודעה לעיתונות הכריזה החברה על טאבלט חדש מתוצרתה – MediaPad 7 Youth בעל מסך 7 אינץ’ המיועד בעיקר לצעירים. מפרטו של המכשיר לא מהמרשימים שפגשנו אך הוא כולל מעבד כפול ליבה במהירות של 1.6GHz, סוללה עם קיבולת של 4100mAh, קישוריות +HSPA וכמובן WiFi. לגבי רזולוציית המסך החברה אינה מפרטת אך ככל הנראה היא לא תעלה על 1280X800 פיקסלים. מערכת ההפעלה תהיה כמובן אנדרואיד, אולם בגרסה מעט מיושנת – Jelly Bean 4.1.

“MediaPad 7 Youth הוא טאבלט רב-תכליתי המספק חוויה נפלאה הן בזכות החומרה והן בזכות התוכנה. מדובר במכשיר אידיאלי לצעירים הנמצאים בתנועה מתמדת אשר מעוניינים להישאר מחוברים תמיד”, ציין וואנג ווינפנג, סגן נשיא בכיר בחברה.

בדיוק כמו Ascend P6 שהוכרז לא מזמן על ידי החברה, הטאבלט החדש עשוי מאלומיניום וזו אכן בשורה משמחת מכיוונה של Huawei, על אף זאת – עוביו 9.9 מ”מ ומשקלו 350 גרם בלבד. מועד השיווק המדוייק של MediaPad 7 Youth עדיין אינו ידוע אך החברה מבטיחה להביאו למדפים כבר ברבעון הנוכחי. הטאבלט יימכר באירופה, ברחבי אסיה והמזרח התיכון. מחירו של הטאבט עדיין לא פורסם, אך מנסיוננו והכרותינו עם החברה – המחירים יהיו סבירים, אולי אפילו נמוכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים