מקור אנונימי: נוקיה תשיק טאבלט ראשון בספטמבר, פאבלט בנובמבר

nokia-tablet-conceptרבעון עמוס ומעניין ממתין ליצרנית הסלולר הפינית נוקיה: מקור אנונימי טוען כי בידיו מפת הדרכים של החברה עד לסוף שנת 2013 בה ניתן למצוא, כצפוי, את מכשירי הפאבלט והטאבלט הראשונים שלה כשהם מבוססים כמובן על מערכת ההפעלה Windows של מיקרוסופט. שני המכשירים הללו של נוקיה נמצאים כבר זמן רב בשמועות, שרובן ככולן הצביעו על השקה של השניים עד לסוף השנה הנוכחית.

על פי המקור שבחר למסור את דבריו לאתר Nokiapoweruser, חברת נוקיה תכריז על טאבלט ראשון מתוצרתה כבר בחודש ספטמבר ותשיק אותו זמן קצר לאחר מכן – בשבוע האחרון של אותו החודש (אולי כאן?). הפרט המעניין יותר שמספק המקור הוא שהחברה היתה מוכנה להשקה כבר באוגוסט אילו היתה מבססת אותו על מערכת ההפעלה Windows RT, אך צוות הפיתוח חש שלא בנוח עם גרסה זו ולכן בחרה נוקיה להמתין לסיום התאמות התוכנה של Windows 8.1 איתה יגיע ככל הנראה מכשיר הטאבלט.

הפאבלט של נוקיהחודש (+כמה ימים) לאחר השקת הטאבלט, משמע – בשבוע הראשון של נובמבר, כך מדווח המקור, תחשוף נוקיה גם את מכשיר הפאבלט הראשון שלה. מכשיר זה של נוקיה יריץ את הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה Windows Phone 8, שמה GDR3, שתאפשר בין היתר תמיכה ברזולוציית תצוגה Full HD 1080p וכן במעבדי מרובעי ליבה.
.
את GDR3 צפויה מיקרוסופט לשחרר רק בספטמבר ולכן כנראה בחרה נוקיה לעכב את השקת מכשיר הפאבלט עד נובמבר – מספיק זמן בכדי לבחון את התוכנה ולהתאים אותה למכשיר. על פי שמועות קודמות, הפאבלט של נוקיה יהיה בעל מסך בגודל 6 אינץ’ (בתמונה משמאל).

מסכים גדולים הם לא הכל

פרט לשני המכשירים החשובים הללו שינסו לעצב את דמותה של נוקיה בשתי זירות חדשות שטרם ביקרה בהן, המקור מדווח שהחברה צפויה להשיק מכשירים נוספים במהלך הרבעון הבא. פרטים רחבים יותר על המוצרים הנוספים לא נמסרו, אולם באוקטובר צפויה החברה להציג כמה מכשירי Lumia קיימים בגרסה חדשה שתכלול אפשרות לכרטיס סים שני. אז לסיכום: בספטמבר – טאבלט, באוקטובר – מכשירי Lumia עם dual-SIM ובנובמבר כאמור – הפאבלט.

את כל הפרטים הללו יש לקחת בעירבון מוגבל, שכן אין אנו יודעים מי הוא אותו מקור שהדליף אותם או מהי מידת אמינותו. עם זאת, יש לזכור שמנכ”ל החברה סטיבן אלופ הבטיח קיומו של אירוע הכרזה משמעותי בהמשך השנה, בו ניחשף לראשונה לאחד או יותר מהמוצרים המוזכרים מעלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים