רוקסטאר מכריזה על GTA Online – מצב מרובה משתתפים ל-GTA V

gta-v-teaserכפי שהבטיחה בתחילת השבוע, חברת Rockstar חשפה אמש (ה’) מצב מרובה משתתפים לכותר GTA V שישוחרר ב-17 בספטמבר. “GTA Online הוא עולם חי ודינאמי עבור 16 שחקנים שיחלקו יחדיו את המשחקיות של GTA 5 שתמשיך להתחדש גם לאחר שחרור הכותר. GTA Online לוקח את החופש והמרחב של הסדרה, יחד עם אין ספור פעילויות, משחקיות מבוססת-משימות, ומכניס את כולם לתוך עולם מקוון רווי שחקנים”, כך נכתב באתר הרשמי.

שחקנים ותיקים ודאי יודעים שאין הרבה מה לעשות במצב מרובה-המשתתפים של הכותר הקודם GTA IV, במיוחד לאחר השקעה של כמה שעות במצב האונליין. הפעם, הכל משתנה: הורדות ידיים, מירוצים, צניחות חופשיות ואפילו שודים יחד עם חברים – כל אלו ועוד נמצאים ב-GTA Online. את הכסף שנרוויח נוכל לנצל עבור כמה מטרות כמו למשל רכישת בתים, נוכל גם לרכוש מוסך בו יתינו לנו כל הרכבים שנרכוש. כשימאס לנו לשבת מאחורי ההגה נוכל אף לצאת לקרב יריות מסעיר ב-Team Deathmatch, לא לפני שנרכוש את הנשק האהוב עלינו מתוך ארסנל ענקי שכולל רובי סער, רובי ציד, צלפים, תת-מקלעים ועוד.

לא מרוצים מאיך שהדמות נראית? נוכל לבקר אצל הספר או באחת מחנויות הבגדים הקרובות לביתנו (הדיגיטלי) בכדי להוסיף לה קצת סטייל. חוץ מלשחק בתבניות שהוכנו מראש, באמצעות כלי עריכה ייחודי נוכל ליצור מירוצים וקרבות ירי פרי דמיוננו – אנחנו מחליטים היכן להציב נשקים ורכבים ואף מאפיינים את מקומות המחבוא שברחבי העיר.

“ב-GTA Online לשחקנים ישנה האפשרות לחקור את העולם לבד או עם חברים, לשתף פעולה בכדי לסיים משימות, להקים קבוצה או להתחרות בחברי הקהילה במצבי משחק שונים, כל זה עם האישיות והמכניקה המופלאה של GTA 5. שחקנים יכולים להשקיע בדמות שלהם בכך שיעצבו אותה, ישדרגו אותה, ירכשו נכסים, ישתתפו במשימות, עבודות ופעילויות שונות ובכך יפתחו אפשרויות חדשות לעלות בדרגות הפשע”, ממשיכים לפרט ב-Rockstar. מצב ה-GTA Online יהיה שונה מהעולם שך GTA 5 – מכניקת המשחק תהיה דומה, אך העולם עצמו ישתנה בעזרת תוכן חדש שהשחקנים יוכלו להוסיף כדי לתבל את העניינים.

נראה כי Rockstar הקשיבה ללב המעריצים ושיפרה את מצב מרובה-המשתתפים מכל בחינה אפשרית. GTA Online לא יושק יחד עם המשחק הרשמי אלא יתווסף אליו ב-1 באוקטובר, כשבועיים לאחר ההשקה ויהיה זמין בחינם לכל רוכשי המשחק. GTA V יושק כאמור ב-17 בספטמבר עבור קונסולות ה-Playstation 3 וה-Xbox 360.

לכתבה המקורית ב-Gamex


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים