סוני מאשרת בוידאו: Xperia Z1 יושק בתאריך ה-4 בספטמבר

אחרי שלוש תמונות טיזר שפירסמה בדפיה הרשמיים ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, מנחיתה הבוקר חברת סוני וידאו טיזר חדש שלא מותיר הרבה מקום לספק – מכשיר ה-Xperia Z1 (לשעבר Honami) יוכרז בעוד שבוע(+יום) במסגרת אירועי תערוכת IFA בברלין. פרט למה שכבר ראינו בתמונות הטיזר, בקטע הוידאו נראים חלקים נוספים מגופו של המכשיר המסקרן כשלבסוף מופיע תאריך ההכרזה – יום רביעי, ה-4 בספטמבר.

בעת פרסום הוידאו ברשת החברתית טוויטר, רמזה סוני גם על שמו של המכשיר כשכתבה “3… 2… ומה בא עכשיו?”, מה שכמובן מרמז על צירופה של הספרה 1 לאות Z המייצגת את מכשיר הדגל הקודם. מתחת לוידאו מצורף טקסט באמצעותו מנסה סוני לתאר את מכשיר הדגל החדש שלה – “חושב שאתה יודע מה סמארטפון מסוגל לעשות? זה הזמן לחשוב שוב. משהו חדש, משהו יוצא דופן עומד להגיע”.

אימות נוסף לשמו של המכשיר מגיע מהפורומים של digi-wo, שם חשף אחד המשתמשים תמונה בה נראות גרסאות הפלסטיק של מכשירי סוני, אותן מציבות רשתות הסלולר בחלונות הראווה. לצד המכשירים המוכרים Xperia Z ו-Xperia Z Ultra, ניתן למצוא בתמונה גם את Xperia Z1. מכשיר אחר הנמצא בשמועות, Xperia Z1 Mini, לא קיבל התייחסות בפרסום זה.

xperia-z1-moniker

מפרטו של ה-Sony Xperia Z1 אמור להיות מהחזקים בשוק עם מעבד מרובע-ליבה 2.3Ghz (על גבי פלטפורמת Snapdagon 800), זיכרון פנימי 2GB RAM, מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, נפח אחסון פנימי של 16GB, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, חריץ הרחבה MicroSD, שבב NFC, סוללת 3,000mAh, עמידות בפני מים ואבק, תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE ועוד. גולת הכותרת של המכשיר תהיה המצלמה שלו עם חיישן Exmor RS CMOS ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל, עדשת G lens עם מפתח f/2.3 וצילום וידאו שיופק באמצעות מנוע X-reality Pro ברזולוציה מקסימלית של Ultra HD 4K.

ההכרזה כאמור תתרחש בערב ראש השנה, ה-4 בספטמבר. אנחנו נהיה כאן בכדי לדווח על כל הפרטים בזמן אמת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים