זהירות: פתיחת ה-bootloader ב-Xperia Z1 תשבית את המצלמה

xperia-z1-camera-explainedבתחילת החודש חשפה סוני את מכשיר הדגל החדש שלה, Xperiz Z1, איתו תנסה החברה להתמקד בצילום – לכן, פרט למפרטו המרשים, הוא מאובזר גם במצלמה מתקדמת המורכבת מחיישן Exmor RS CMOS ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל. בדומה ליתר מכשירי הדגל של החברה, גם Xperia Z1 לא יתרגש ממים ואבק, אולם דווקא פתיחת ה-bootloader עשויה להיות הרסנית.

על פי אזהרה שפרסמה סוני באתר המפתחים דרכו חייב לעבור כל המבקש לבצע שינויים בתפקודה של מערכת ההפעלה, פתיחת ה-bootloader במכשיר הדגל החדש תשבית לחלוטין את תפקודה של המצלמה כך שלא ניתן יהיה להשתמש בה כלל וכלל:

“אזהרה! נכון לרגע זה, פתיחת הנעילה של ה-bootloader במכשיר ה-Xperia™ Z1 תגרום להשבתה של המצלמה”

מדבריה של סוני עולה כי ייתכן ומדובר בתקלה או בהגבלה זמנית ולא בפעולת מנע מכוונת כנגד המפתחים, שכן באזהרה עצמה ישנה התייחסות לכך שמדובר בעניין תלוי זמן. מעבר לכך, סוני ידועה מאד בפתיחותה הרבה כלפי קהילת המפתחים, אז סביר מאד להניח שהתיקון כבר בדרך.

בינתיים, צפו בקטע וידאו חדש שפרסמה החברה כחלק מקמפיין הפרסום הרחב שיעלה לשידור החל מהיום בארה”ב ואירופה:

(מקור – AndroidCentral)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים