דיווח: גרסת ה-PC של משחק הפעולה GTA V תגיע בתחילת 2014

GTA-V-bigהאם גרסת ה-PC של הכותר GTA V תראה אור במהלך הרבעון הראשון של 2014? על-פי מקורותיו של אתר Eurogamer, כנראה שכן. בשלב זה, כידוע, זמין הכותר אך ורק בעבור קונסולות ה-PlayStation 3 וה-Xbox 360, אבל זה ממש לא מה שהפריע לו למכור עותקים בשווי כולל של למעלה ממיליארד דולרים בתוך שלושה ימים ולשבור 7 שיאי גינס.

באם יתברר כאמין דיווחו של Eurogamer והכותר החמישי בסדרת GTA המצליחה אכן יושק בתחילת השנה הבאה, תציג Rockstar, מפתחת הסדרה, דפוס פעולה דומה לזה שאפיין את השקת גרסת ה-PC של הכותר הקודם בסדרה. כזכור, גרסת הקונסולות של GTA IV הושקה באפריל 2008, בעוד גרסת המחשב האישי הושקה שמונה חודשים מאוחר יותר, בדצמבר 2008. אם Rockstar אכן תעבוד על פי דפוס קבוע, רק הזמן יגיד.

לפני כחודשיים סיפרנו לכם כי על פליטת הפה של מנכ”ל Nvidia, לפיה GTA V אכן יזכה לגרסת PC. המנכ”ל מיהר כמובן להכחיש את דבריו זמן קצר לאחר מכן. “שחקני המחשב האישי כבר מכינים את עצמם לרשימה של משחקים אשר יגיעו בסתיו הקרוב: Call Of Duty: Ghost, GTA 5 ו-Assassin’s Creed IV”.

gta-v-teaserעוד בטרם דבריו של מנכ”ל Nvidia, מסרה רוקסטאר בחודש יולי כי אין לה תכניות לפתח את המשחק עבור המחשב האישי או בעבור קונסולות הדור-הבא שיושקו ממש בקרוב, אולם האופציות הללו לא נשללו לחלוטין. דבריה של רוקסטאר הביאו לפתיחת עצומה הדורשת את הבאתו של המשחק למחשב האישי וזו צברה עד כה קרוב ל-600 אלף חתימות.

GTA V הושק ב-17 בספטמבר לקונסולות ה-PlayStation 3 ו-Xbox 360, והוא כנראה בין המועמדים המובילים לקטיפת תואר “משחק השנה”, לפחות לפי הביקורת שלנו.

לכתבה המקורית ב-Gamex


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים