הוכרז: Nokia Lumia 2520 – מכשיר הטאבלט הראשון של נוקיה

Lumia-2520-official
אחרי שנים של ציפיות, שמועות ודיווחים כוזבים – הכריזה הבוקר חברת נוקיה במסגרת אירוע Nokia World 2013 על מכשיר הטאבלט הראשון שלה – Nokia Lumia 2520. זוהי קטגוריית המוצרים השנייה שנוקיה נכנסת אליה היום באופן רשמי לראשונה, מוקדם יותר הכריזה החברה גם על מכשיר הפאבלט הראשון שלה, Lumia 1520.

מכשיר הטאבלט Lumia 2520 מגיע עם מסך Full HD בגודל 10.1 אינץ’ ובהירות של 650nit, מה שמספיק לנוקיה בשביל להבטיח את חווית הקריאה הטובה ביותר על גבי מכשיר טאבלט – בבית וגם אל מול אור שמש ישיר. מתחת למכסה המנוע נוכל למצוא בנוסף את פלטפורמת Snapdragon 800 מרובעת הליבות של Qualcomm, זיכרון RAM בנפח 2GB ונפח אחסון מובנה 32GB ללא אפשרות הרחבה. למכשיר כניסות USB 3.0 ו-HDMI וכמובן גם תמיכה בקישוריות NFC ו-GPS. משקלו 615 גרם.

בקדמת המכשיר ישנה מצלמת 2 מגה-פיקסל כמו גם שני רמקולים סטריאופוניים שינסו להעניק צליל נקי ואיכותי יותר מזה שמספקים טאבלטים אחרים. בגב נמצאת מצלמת 6.7 מגה-פיקסל עם עדשת Zeiss במפתח f/1.9 אשר תעניק צילום וידאו ב-Full HD 1080p. בנוקיה מבטיחים כי על אף חסרונו של הפלאש, יצליח הטאבלט להפיק תמונות איכותיות גם באור נמוך.

למכשיר סוללת 8000mAh שתספק לטענתה של נוקיה בין 8 ל-10 שעות עבודה, גם כשקישוריות ה-LTE מופעלת. אין כאן יכולת לטעינה אלחוטית בתקן Qi, אולם טכנולוגיית הטעינה המהירה (fast-charging) של Qualcomm תאפשר למכשיר להיטען מ-0 עד ל-80% בתוך שעה אחת בלבד. מי שיזדקק לזמן סוללה נוסף יוכל לרכוש בנפרד את אביזר ה-Power Keyboard שיעניק 5 שעות עבודה נוספות, מקלדת Qwerty, שתי כניסות USB 3.0, משטח מגע ו-150 גרם נוספים.

Lumia-2520-side

Lumia 2520 יריץ את מערכת ההפעלה Windows 8.1 RT עליה מותקנות מראש חבילת תוכנות האופיס של מיקרוסופט, אפליקציות Outlook, Nokia Music, Mix Radio ו-Nokia Storyteller, אשר מביאה דרך חדשה לשמור ולהחיות תמונות וקליפים כסיפור על גבי מפה.

את הטאבלט הראשון של נוקיה ניתן יהיה לרכוש במהלך הרבעון האחרון של השנה בצבעים אדום, לבן, כחול ושחור. מחירו יהיה 499 דולרים (כ-1,760 ש”ח) לפני מסים. תפוצה רחבה תחל קודם בארה”ב, בריטניה ופינלנד. את אביזר ה-Nokia Power Keyboard ניתן יהיה לרכוש בנפרד במחיר של 149 דולרים (כ-530 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים