הוכרז: LG Fireweb – סמארטפון מבוסס Firefox OS בעל מסך 4 אינץ’ ומצלמת 5 מגה-פיקסל

LG-Fireweb

אמש (ג’) חשפו ארגון מוזילה ויצרנית המכשירים הניידים LG Electronics מכשיר משותף ראשון של השתיים שיריץ את מערכת ההפעלה הניידת Firefox OS המבוססת טכנולוגיות רשת בלבד ומציגה אפליקציות שנבנו בפרוטוקול HTML5. ספקית הסלולר טלפוניקה (Telefónica Vivo) תחל במכירת ה-LG Fireweb לצדו של ה-Alcatel One Touch Fire מבוסס Firefox OS בברזיל ובהמשך גם במקסיקו, פרו ואורוגוואי.

מפרטו של ה-LG Fireweb כולל מסך בגודל 4 אינץ’ וברזולוציה של 320×480 פיקסלים, מעבד בתדר 1GHz מבית קוואלקום, נפח אחסון של 4GB עם אפשרות הרחבה ומצלמת 5 מגה-פיקסל עם מנגנון פוקוס אוטומטי ופלאש LED. מערכת ההפעלה שיריץ הסמארטפון החדש היא Firefox OS בגרסה 1.1 הכוללת שיפורים כגון: הודעות מתפרצות, תמיכה במשלוח הודעות MMS, ייבוא אנשי קשר מ-Gmail ו-Hotmail, שמירת קבצים דרך הדפדפן, תיקון שגיאות אוטומטי ושיפור ביצועים.

ה-LG Fireweb יחל להימכר בברזיל דרך ספקית הסלולר Telefónica Vivo Brazil בכ-40$ עבור מנויים קיימים של החברה ובכ-142$ עבור כל השאר.

(מקורות –Vivo BrazilMozilla)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים