דיווחים: אנדרואיד 4.4 KitKat מכוונת בעיקר לטלוויזיה

kitkat-everybodyעדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 KitKat צפוי להיות מוכרז עוד לפני סוף החודש ולמרות שהתמקדנו בשינויים שיביא לסמארטפונים, לפי דיווחים חדשים הוא דווקא מכוון לעשות מהפכה באנדרואיד על מסך הטלוויזיה. פרסמנו כאן בעבר שגוגל מעוניינת למתג מחדש את Google TV כ-Android TV לטלוויזיות חכמות ולנצל את המוניטין שצברה מערכת ההפעלה בשוק המובייל על מנת להשיג דריסת רגל משמעותית בתחום.

לפי מקורות האתר הקוריאני ETNews, השינוי צפוי להגיע עם KitKat, שתביא עמה שדרוג לממשק המשתמש ושיפור באופן ביצוע ההתקשרות בין מכשירי המובייל והטלוויזיה. עוד מאשרים מקורותיו של האתר כי מערכת ההפעלה לטלוויזיות חכמות אכן תיקרא החל מהעדכון הקרוב תחת השם Android TV, מהלך שנועד בעיקר להקל על שיווק המוצרים של שותפותיה של גוגל, כמו סוני ו-LG, בזכות ההתבססות על מותג עולמי עם מודעות גבוהה.

אתר CNET מדווח בנוסף כי למרות תשומת הלב הרבה שמקבלת KitKat, מדובר בעדכון קטן יחסית עבור מכשירי מובייל – ההתמקדות תהיה בממשק הטלוויזיה של אנדרואיד. למרות ש-Google TV ואנדרואיד הן מערכות הפעלה זהות, גוגל ניסתה למתג אותן כשתי פלטפורמות נפרדות ובמקביל גם “לאחד” אותן (לפחות ברמת פיתוח האפליקציות) באנדרואיד 4.0 ICS.

מבולבלים? אתם לא לבד. משום כך, נראה כי בכוונתה של גוגל לשים סוף לסאגת הפלטפורמות השונות ולאחד את הכל תחת השם אנדרואיד, עם ממשקי משתמש שונים לסמארטפונים, טאבלטים וטלוויזיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים