וידאו: צפו בגב ה-LG G Flex “מרפא” עצמו תוך 2 דקות

g-flexסמארטפון ה-LG G Flex הצליח למשוך המון תשומת לב בגלל היותו השני בעולם עם מסך גמיש, אמנם צורתו הקעורה העלתה חשש לגבי עמידותו. וידאו חדש שמעלה LG לערוץ היוטיוב שלה מציג את ה-G Flex עובר סדרת עינויים המראה לנו כמה המסך באמת גמיש ואיך גב המכשיר “מרפא” את עצמו במהירות.

רבים, וגם אנחנו בינהם, לא ממש הבינו מה זה בכלל אומר שגב ה-LG G Flex יכול “לרפא” את עצמו. הוידאו מציג מבחן של יכולת זו באמצעות מברשת נחושת השורטת את גב המכשיר לעומת גב סטנדרטי אחר. שמים לב די בקלות שגב ה-G Flex לא נשרט כמעט וגם השריטות המעטות שקיבל נעלמות אחרי 2 דקות. טכנולוגיה מאוד מעניינת שאנחנו מקווים שנראה אותה משולבת במכשירים נוספים, במיוחד בגלל העובדה שהיא שומרת על מראה חדש של המכשיר.

הבדיקה השנייה בוידאו מתמקדת בגמישות המסך של ה-LG G Flex. הוא אולי בעל צורה קבוע, אבל אם תשבו על המכשיר או תפעילו לחץ כלשהו על גבו הוא לא ישבר למרות צורתו הקעורה. המסך עדיין מספיק גמיש כדי לספוג את הלחץ ואין סיבה לחשש כפי שניתן לראות במבחן המשקולות שהוא עבר. זה בדיוק מה שב-LG הבטיחו עם טכנולוגיית המסכים הגמישים – אולי לא יהיה ניתן לשנות את צורת המכשיר, אבל יהיה קשה מאוד לשבור את המסך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים