דיווח: בעלי הנקסוס 4 החלו לקבל את עדכון KitKat 4.4

kitkat-1600

ענקית החיפוש גוגל חשפה את עדכון KitKat 4.4 עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד בסוף החודש שעבר. מאז, מעדכנת החברה בהדרגה את ליין מכשירי הנקסוס שלה ומספקת להם את טעימת הבכורה מהעדכון השוקולדי החדש. ראשונים היו צי הטאבלטים של החברה בגרסאות ה-Wi-Fi שזכו לקבל את העדכון, וכעת החלו גם משתמשי סמארטפון הנקסוס 4 של החברה לדווח כי קיבלו את העדכון.

הדיווחים החלו להגיע כבר בשעות הבוקר המוקדמות. משתמשים ראשונים מדווחים שקיבלו התראה אודות העדכון החדש לאנדרואיד בגרסת KitKat 4.4 שמשקלו כ-238 מגה בייט. העדכון אינו כולל את לאנצ’ר ה-Google Experience הכלול במכשיר הנקסוס 5 כברירת מחדל. יחד עם זאת העדכון החדש יביא למכשיר הנקסוס 4 שברשותכם מצב תצוגה מלאה, יכולת ריבוי משימות משופרת. חייגן מתקדם ועוד.

Nexus-4-KitKat

אם עדיין לא קיבלתם התראה על העדכון המצופה, אל לכם להילחץ. גוגל נוהגת לשחרר את העדכון בגלים כך שייתכן ויעברו ימים ואפילו שבועות עד שהעדכון יגיע למכשיר הנמצא בידכם.  העדכון החדש מגיע למכשיר הנקסוס 4 לאחר שלראשונה נחת בטאבלטים הנושאים את שם המותג נקסוס ובמכשיר ה-Moto X של מוטורולה. יתר היצרניות טרם פרסמו מועד רשמי בו יפיצו את העדכון למכשיריהם, אולם HTC הגדילה ופירסמה כי שלחה את העדכון לאישורה של גוגל.

(מקור – AndroidCentral)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים