סוני משיקה את ה-Xperia Z1 בישראל במחיר 3,299 ש”ח

Sony-Xperia-Z1-main

סוני השיקה אמש (ה’) באופן רשמי את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-Xperia Z1, במהלך מפגש מצומצם עם עיתונאים. הסמארטפון החדש כבר זכה להשקה שקטה עוד לפני כחודש, אז דיווחנו על תחילת מכירתו המוקדמת של המכשיר, הזמין מעתה בחנויות במחיר מומלץ לצרכן העומד על 3,299 ש”ח. היבואנית הרשמית של מוצרי המובייל של סוני בישראל, ברס אלקטרה, משיקה את המכשיר בצבעים שחור ולבן ותעניק לרוכשים אחריות לתקופה של שנתיים.

ה-Xperia Z1 הינו ממשיך דרכו של דגם ה-Xperia Z, עליו הכריזה סוני בתחילת השנה במהלך תערוכת CES 2013 בלאס-וגאס. כמו דגם ה-Z, גם הדגם החדש מציע עמידות בפני מים ואבק ויתמוך בתקן IP55/IP58 שיאפשר למכשיר לשהות מתחת לפני המים עד עומק של מטר וחצי.

צפו בסקירה שלנו ל-Sony Xperia Z

בברס אלקטרה, יבואנית מוצרי סוני בישראל, ציינו כי סוני מתכוונת להשיק דגם חדש למכשירי הדגל שלה בטווחים של כחצי שנה זה מזה, כך עשתה החברה עם השקת ה-Xperia Z וה-Xperia Z1. כפי הנראה, תמשיך סוני להציג מכשירים חדשים לסדרת ה-Z, שייקראו בהתאם Xperia Z1, Z2 וכו’.

מפרט טכני

מפרטו של ה-Sony Xperia Z1 כולל את פלטפורמת Snapdragon 800 המורכבת ממעבד Krait 400 מרובע ליבות בתדר 2.2GHz, זיכרון RAM בנפח 2GB ומהמאיץ הגרפי Adreno 330. מסך המכשיר יהיה מסוג TFT בגודל 5 אינץ’ ויופעל בטכנולוגיית Triluminos המשמשת את הטלוויזיות של החברה, כשהוא מציג תכנים ברזולוציית Full HD 1080p בסיוע של טכנולוגיה חדשנית נוספת – X-Reality for mobile, המהווה חידוש למנוע BRAVIA 2, שתציג תמונות חדות ועמוקות יותר.

Sony-Xperia-Z1-back

עוד כולל מפרטו של Xperia Z1 רכיב אחסון בנפח 16GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD בנפח מקסימאלי של 64GB, שבב NFC, קישוריות 4G LTE, סוללת 3000mAh שאינה ניתנת להחלפה ותספק לטענת החברה עד 15 שעות שיחה בדור השלישי. המצלמה הראשית אשר ממוקמת בגבו של המכשיר מורכבת מחיישן Exmor RS CMOS בגודל 1/2.3 אינץ’ שיצלם תמונות סטילס ברזולוציה של 20.7 מגה-פיקסלעדשת G Lens רחבה עם מפתח f/2.0.

Sony-Xperia-Z1-side

מימדי המכשיר הינם: רוחב – 74 מ”מ, גובה – 144 מ”מ, עובי – 8.5 מ”מ ומשקלו 170 גרם.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים