דיווח: מיקרוסופט שוקלת איחוד מערכות ההפעלה שברשותה

1_2_julielarson-green_webddd

בחודש ספטמבר האחרון פרסמנו דיווחים אודות כוונות עתידיות של מיקרוסופט לאיחוד חנויות היישומים של מערכות ההפעלה שברשותה. כעת אנו מקבלים הודעה רשמית על תוכניות נוספות מבכירה בחברה:

“כיום יש ברשותנו את מערכות ההפעלה Windows RT , WIindows Phone OS וגרסת חלונות המלאה. בעתיד אנו לא נחזיק בשלושתן… זה החזון אליו אנו חותרים.”

אלו דבריה של ג’ולי לרסון גרין ( Julie Larson-Green), ראש חטיבת החומרה בחברת מיקרוסופט. הדברים נאמרו בפאנל שנערך במסגרת כנס ה-UBS Global Technology. כאמור, זוהי לא הפעם הראשונה בה אנו נחשפים לחזון על פיו החברה תבצע איחוד למערכות ההפעלה שברשותה, אבל זהו בהחלט צעד נוסף קדימה והתחייבות שבעל פה כי מיקרוסופט אכן פועלת במישור זה.

גרין לא מסרה פרטים נוספים על הצורה בה ייעשה האיחוד וכיצד, אם בכלל, תתבצע אינטגרציה בין המכשירים השונים. כיום למיקרוסופט מערכות הפעלה נפרדות עבור מכשירי סמארטפון, טאבלטים (גרסת ה-RT) ומחשבים אישיים, ואנו סקרנים לשמוע כיצד מתכננת מיקרוסופט לאחד את הפלטפורמות, אם כי יש לשער כי תשארנה לפחות שתיים מתוך השלוש במתכונתן הנוכחית. פרטים נוספים יגיעו ודאי בהמשך, אך אנו סבורים שמדובר בתהליך ארוך טווח שאת פרותיו נטעם רק בשנים הבאות.

(מקור – מיקרוסופט)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים