דיווח: סמסונג עובדת על Chromebook עם מסך 2560X1440 ומעבד שמונה-ליבות

samsung-chromebookנתוני המכירות של שנת 2013 מתחילים לזרום, וכרגע נראה לפי מחקרים שונים כי מערכת ההפעלה Chrome OS של גוגל היא המנצחת הגדולה עם 21% מהמכירות בארה”ב. סמסונג היא חברה שאוהבת להיכנס לשוק החם ביותר ולפי דיווח מדרום-קוריאה היא בדרכה לחזק את הנוכחות שלה בקטגוריה זו עם Chromebook חדש (מחשב נייד המריץ את מערכת ההפעלה Chrome OS) עליו היא עובדת כעת.

ה-Chromebook החדש של סמסונג יתבסס על פלטפורמת ה-Exynos 5 Octa מדגם 5420, בעל שתי קבוצות של ארבע-ליבות: הראשונה מבוססת Cortex-A15 לביצועים מקסימליים והשנייה מבוססת Cortex-A7 לחסכון בחשמל. הקבוצות של הליבות עובדות כל אחת בנפרד בהתאם לדרישות הביצועים. בנוסף, דגם זה יכול לקבל עדכון תוכנה עתידי שיאפשר לו להפעיל את כל הליבות יחדיו כמו מעבד שמונה-ליבות אמיתי. שאר המפרט כולל מסך 12 אינץ’ בעל רזולוציה גבוהה של 2,560X1,440, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון של 16GB או 32GB ומאיץ גרפי Mali-T628.

סמסונג צפויה להכריז על מחשב ה-Chromebook החדש בתערוכת CES 2014 בלאס וגאס ומחירו יעמוד ככל הנראה על $250 (שהם כ-870 שקלים), כמו הדגם הקודם.

(מקור – SamMobile)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים