הודלף: Windows Phone 8.1 תציע מרכז בקרה נגלל ואפשרויות התאמה אישית חדשות

Windows-Phone-8.1-Blue-Concepts1

העדכון המצופה למערכת ההפעלה הניידת, Windows Phone, בגרסה 8.1 קרב ובא. הדלפה חדשה חושפת כי מערכת ההפעלה תכלול מספר שינויים ויזואלים, בהם מרכז בקרה נגלל ואפשרויות התאמה אישית חדשות.

התמונות המודלפות מציגות בפנינו מרכז בקרה נגגל, בדומה לאלו הקיימים מזה זמן מה במערכות ההפעלה המתחרות אנדרואיד ו-iOS. דרך מרכז הבקרה החדש תינתן שליטה על עוצמת קול ההתראות והצלצול, כמו גם שליטה בכפתורי הבקרה של נגן המוסיקה של המכשיר.

בנוסף לכך, מאשר המקור החדש הדלפה קודמת, על פיה מיקרוסופט תאפשר מעבר של מקשי הניווט, הנמצאים כיום מחוץ לכותלי המסך במכשירים מבוססי Windows Phone, אל תצוגת המכשיר, בדומה לדרך בה מוצגים אלה במכשירי אנדרואיד רבים. עוד תציע מערכת ההפעלה החדשה גם מגוון אפשרויות התאמה אישית חדשות כמו החלפת רקעים.

נדגיש שמדובר בהדלפה בלבד, וייתכן שאנו מסתכלים על גרסת בטא מוקדמת או לחלופין בזיוף בלבד. כך או כך, עשויים חידושים בדמות אלו המוצגים בתמונות החדשות לספק שיפור משמעותי למערכת ההפעלה למובייל בגרסתה החדשה ולהתממשקות מולה.

הדלפות אלו מצטרפות לדיווחים קודמים, על פיהם יעשיר העדכון החדש את מערכת ההפעלה הניידת בתמיכה ברזולוציות גבוהות, מרכז התראות ועוזרת קולית חדשה העונה לשם Cortana. עדכון Windows Phone 8.1 צפוי לראות אור כבר בחודש מרץ הקרוב.

(מקור – WinCentral)

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים