הצצה ראשונה: Samsung Gear Fit – רצועת כושר קלה ופונקציונאלית

Samsung-Gear-Fit-Gadgety-mainחברת סמסונג רמזה במהלך השנה כי תשיק כחלק מקולקציית המוצרים הלבישים שלה גם רצועת כושר חכמה. ואכן, במהלך תערוכת MWC זכינו להתנסות בדור חדש של שעונים מבית סמסונג וברצועת הכושר אותה מכנה החברה Gear Fit. נראה שסמסונג הפנימה את הביקורת – רצועת הכושר נוחה, מעוצבת ופונקציונאלית עד מאד.

הרצועה מורכבת ממסך AMOLED קעור, מה שמעניק תחושה נוחה לעונדים אותה. גודלו של המסך 1.84 אינץ’ וזה מציג את התכנים בצורה ברורה ונעימה לעין. בעוד שהשעונים החכמים מופעלים באמצעות מערכת ההפעלה Tizen, הרצועה מריצה מערכת הפעלה ייחודית לה, המאפשרת התמצאות נוחה ומהירה בממשק.

ממשק המשתמש כולל מספר קבוע של “מסכי בית”, ביניהם ניתן לנווט על-ידי גרירת האצבע מימין לשמאל וליהפך. כל מסך יציג מספר אפשרויות, אחת מהן היא Exercise שתציג כמה פעילויות ספורטיביות כגון ריצה, הליכה ורכיבה על אופנים. בחירה של אחת הפעילויות תוביל את המשתמש לדף המאמן הראשי, שיעודד אותו לשנות את קצב הפעילות בהתאם לדופק. נציין כי חיישן הדופק נמצא בגבו של המסך, כך שהמדידה מתבצעת תמיד. עוד בגב המסך נמצא מחבר מיוחד לביצוע טעינה חשמלית של הרצועה.

פונקציות נוספות שמציעה הרצועה הן שעון דיגיטלי, טיימר ושעון עצר, כמצופה ממוצר המיועד לספורטאים. את המסך עצמו ניתן להסיר מהרצועה ולחבר לאחת אחרת – נציגי סמסונג טענו גם שבעתיד יוצעו רצועות פרימיום שונות. נציין כי בכל שלב ושלב אפשרי לחזור למסך הראשי (המציג את השעה) על ידי לחיצה על הכפתור הצדדי. מהדקות הבודדות שהיו לנו עמה, נדמה כי סמסונג אכן השקיעה מאמצים רבים בכדי להציג רצועה ספורטיבית פונקציונאלית, נוחה וסגנונית.

*ציוד הצילום בחסות ארליך – מרכז הצילום בישראל


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים