מכה לסקיילקס: סמסונג תחל בשיווק עצמאי של מכשיריה דרך ספקיות הסלולר

samsung-scailexבעודנו ממשיכים לדווח על ההכרזות והידיעות שזורמות מתערוכת MWC 2014, מסתבר שגם השוק המקומי מספק כותרות מעניינות למדי. לפי הודעה שהגיעה אלינו אתמול, אנו למדים כי חברת סמסונג העולמית תחל בקרוב לשווק את מוצרי המובייל שלה לספקיות הסלולר הישראליות באופן ישיר – בלי הצורך לערב בכך את היבואן.

על אספקת מכשירי סמסונג לספקיות הסלולר אחראית כיום חברת סקיילקס, שכבר תקופה ארוכה משמשת כיבואנית הרשמית בישראל. ההסכם בין סמסונג וסקיילקס הוארך אמנם בשש שנים, עד ל-31 בדצמבר 2020, אך על פי התיקון להסכם שייחתם בקרוב, סמסונג בלבד תהיה זו שמספקת מכשירים לספקיות הסלולר.

אם היבואנית לא תעמוד בציפיות במשך שנתיים רצופות, רשאית סמסונג לבטל את תפקידה של סקיילקס בכל עת. “סמסונג פותחת בימים אלו במהלך לחיזוק מעמדה כמובילת השוק הישראלי, ומשנה את שיטת ההפצה של מוצרי המובייל שלה, הסמארטפונים והטאבלטים”, כך מסר מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, קובי כליף.

scailex

כליף הוסיף ואמר כי “מהלך זה הינו חלק מהפעילות המתמשכת של סמסונג לחזק את יחסיה עם הצרכן הישראלי באמצעות הענקת ערך מוסף טכנולוגי, תוכני ושירותי ותוך חתירה למחיר תחרותי. אנחנו נמשיך לחפש דרכים נוספות להעמיק את היחסים עם כל אחד מלקוחותינו בישראל”.

עדיין מוקדם לקבוע כיצד ואם בכלל ישפיע השינוי בהסכם על תהליך תפוצתם של מכשירי סמסונג בישראל והאם פעולה זו תגרור הורדת מחירים, אך ללא ספק מדובר בצעד מעניין. כמו כן, ישנו סימן שאלה גדול מאוד שמרחף כעת מעל ראשה של חברת סקיילקס, ועל המשך פעילותה כמפיצת מכשירי סמסונג, כאשר נותר לה רק השוק הפתוח – בו התחרות אגרסיבית למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים