הצצה ראשונה: Nokia Lumia 2520 – הטאבלט הראשון של נוקיה מצליח להרשים

Nokia-Lumia-2520-Frontטאבלט ה-Nokia Lumia 2520 הוכרז באוקטובר האחרון (2013), אך עד לתערוכת MWC 2014 לא זכינו לראותו. מדובר בטאבלט מסקרן מאוד, שכן הוא הראשון של נוקיה המשלב בין עיצוב סדרת הלומיה למערכת ההפעלה Windows 8. הטאבלט הפך זמין בשווקים שונים החל מחודש דצמבר, ונכון לזמן זה קשה לראות בו כהצלחה, אולם קשה גם להאשים בכך את נוקיה, שכן רבים הם טאבלטי הווינדוס שמדשדשים אי שם מאחור.

ה-Nokia Lumia 2520 מצליח להרשים כבר באחיזתו הראשונה. איכות הבנייה המעולה של הסמארטפונים מסדרת הלומיה, מגיעה גם לטאבלט ומרגישה טובה מאי פעם. ה-Lumia 2520 מרגיש יציב מאוד, גם לחיצות חזקות בגופו לא גורמות לתזוזת הגוף. הטאבלט דק באופן מפתיע, רק 8.9 מ”מ, דבר שלא אופייני למרבית הסמארטפונים בסדרה. גב הטאבלט בעל ציפוי מבריק המושך טביעות אצבע במהרה, וכך גם המסך, הדורש ניקוי בסיום השימוש. המסך ברזולוציית Full HD 1080P נראה מצוין, במיוחד עם הממשק הצבעוני של ווינדוס 8.

Nokia-Lumia-2520-Sideהטאבלט מצויד בערכת השבבים Snapdragon 800 מבית קוואלקום, אותה כבר שיבחנו פעמים רבות, אבל קשה שלא להתלהב מהביצועים המרשימים של מעבד מרובע-הליבות שלו בתדר 2.2Ghz גם עם Windows 8. מערכת ההפעלה, כפי שניתן לראות בוידאו, מציגה ביצועים מרשימים במיוחד עם ממשק ה-Modern UI.

מערכת ההפעלה בטאבלט מאפשרת לעבור לממשק “שולחן העבודה”,  זה מספק חוויה פחותה מזו המוצעת דרך ה-Modern UI בטאבלטים, כך שאולי שווה לוותר עליו לחלוטין, במיוחד לאור העובדה שה-Lumia 2520 יכול להריץ רק אפליקציות Windows 8. כפי הנראה, הסיבה היחידה לקיומו של “שולחן העבודה” היא ערכת האופיס, זו הופכת את הטאבלט לכלי עבודה אמיתי. עם כל הכבוד לערכות עריכת המסמכים השונות של גוגל ואפל, זו של מיקרוסופט עדיין מרגישה כמוצלחת ביותר לטאבלטים, למרות הממשק הקלוקל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים