הוכרז: Samsung Chromebook 2 – מפרט משופר ועור מדומה

samsung-chromebook2חברת סמסונג הכריזה הערב על רענון למחשבי הכרום-בוק (Chromebook) שלה, תחת השם Samsung Chromebook 2, שיגיעו בשני דגמים – האחד עם מסך 11.6 אינץ’ והשני עם מסך בגודל 13.3 אינץ’. החברה מביאה לסדרה את ציפוי העור המדומה שהכרנו לראשונה בפאבלט ה-Galaxy Note 3, שאמור להעניק מראה יוקרתי יותר למחשבים הזולים.

שני דגמי ה-Chromebook 2 כמעט זהים במפרטם ויהיו מחשבי הכרום-בוק היותר חזקים בשוק. דגם ה-13.3 אינץ’ יגיע עם מסך ברזולוציה של 1920X1080, מעבד Eynos 5 Octa, זיכרון פנימי 4GB RAM, נפח אחסון מובנה 16GB, זמן סוללה של 8.5 שעות ומשקל 1.4 ק”ג. מחירו של דגם ה-Chromebook 2 בגודל 13.3 אינץ’ יהיה $399.

דגם ה-11.6 אינץ’ יהיה בעל מסך ברזולוציה נמוכה יותר של 1366X768, מעבד מעט איטי יותר, זמן סוללה של 8 שעות, זיכרון פנימי ונפח אחסון זהים, כל זה במשקל 1.1 ק”ג. מחירו של דגם זה יעמוד על $319, גבוה יותר מדגם ה-Chromebook הקודם של סמסונג שהיה להיט גדול בעיקר בזכות תג המחיר הנוח שלו שעמד על $249 בלבד.

שני המחשבים צפויים לעלות למדפים בתחילת הרבעון הבא. הדגם הגדול יוצא בשני צבעים – שחור ולבן, ואילו הדגם הקטן יותר יגיע רק בצבע אפור “פלדה”.

samsung-chromebook2-back


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים