גאדג’טי בלילה: מאחורי הקלעים עם גאדג’טי ב-MWC 2014

fira-gran-via

בשבוע שעבר ביקר צוות גאדג’טי במופע המרכזי של תעשיית המובייל, MWC 2014 בברצלונה. את הסיקור המלא של כל סמארטפון, טאבלט וצמיד חכם כבר הצגנו באתר ואם עד עכשיו לא ראיתם, תוכלו לראות את הכל בעמוד הייעודי שלנו ל-MWC, אותו ניתן למצוא כאן: gadgety.co.il/mwc.

מעט קשה להעביר במילים את החוויה של ביקור באינספור (8+) אולמות בהן הציגו שלל חברות הטכנולוגיה את המוצרים החדשים שלהן לשנת 2014, אז במקום לתאר זאת במילים, בנינו עבורכם קליפ קצר שיסכם את החוויה מאחורי הקלעים כפי שנקלטה דרך עדשת המצלמה של העורך הראשי שלנו, שלומי טורג’מן. הקליפ נבנה באדיבותה של Zoe על גבי מכשיר HTC One:

אם הוידאו לא מספיק, תוכלו לצפות בתמונות הרבות שצילמנו במהלך התערוכה דרך ערוץ האינסטגרם שלנו – gadgetycoil@ (גם בכתובת instagram.com/gadgetycoil) או באלבום התמונות בפייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים