גאדג’טי בלילה: מדמיינים עצמים וירטואלים למציאות עם משקפי Meta

MetaPro-main

מציאות מדומה לא עוד! מפתחי משקפי המציאות הרבודה Meta מדגימים כיצד ניתן להשתמש במשקפיים על מנת לדמיין, ליצור ולבסוף גם להדפיס במדפסת תלת-מימד דגם אמיתי ומוחשי של עצמים, ובמקרה זה – כד קטן.

בהדגמה, המצורפת בוידאו שתמצאו למטה, ניתן לראות כיצד רואה המשתמש במשקפי המציאות הרבודה של Meta את הליך בניית המודל לכד, ולאחר מכן, על-ידי גרירה פשוטה של הכד הוירטואלי אל מדפסת התלת-מימד, תחל זו את עבודת ההדפסה, כאשר בכל עת יוצג מחוון מול עיני המשתמש שיעיד על הזמן שנותר עד סיום ההדפסה. והתוצאה – כד אמיתי התואם במאת האחוזים את זה שבנה המשתמש באמצעות האפליקציה הייעודית למשקפיה של Meta.

בנוסף לבניית הכד, מדגימים נציגיה של Meta בוידאו גם כיצד ניתן להזיז וליצור אינטראקציה עם עצמים המוצגים מול המשתמש כאשר ישתמש במשקפי המציאות הרבודה. הטכנולוגיה של Meta מאפשרת את זיהוי הידיים בנפרד, כך שניתן לבצע פעולות שונות עבור כל עצם שיופיע מול המשתמש. בהדגמה ניתן לצפות בשני כוכבים שיזוזו על פני החלל ואף בפיצוץ של אחד מהם שנעשה בהינף היד.

נתקלתם בטכנולוגיות עתידניות או סתם בסיטואציות מצחיקות הקשורות לתחום הטכנולוגי? שלחו לנו מייל ונדאג לשלב אותן בגאדג’טי בלילה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים