מסתמן: Windows Phone 8.5 נמצאת בתהליכי פיתוח מתקדמים

windows-phone-tilesמתכוננים לפתיחה מחודשת של היומנים: מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 תוצג לראשונה בתחילת החודש הבא, אך נראה ובמיקרוסופט כבר נערכים לקראת משהו טוב וגדול יותר – Windows Phone 8.5. תאריך עדיין אין לנו, אבל רסיס מידע ראשוני רומז שהעבודות על הגרסה העתידית של מערכת ההפעלה הניידת כבר בעיצומן.

מאז קיבלו מפתחים נבחרים גישה ייחודית לאמולטור ולערכת הפיתוח (SDK) של גרסה 8.1 למערכת ההפעלה Windows Phone, נחשפו שלל שינויים וחידושים שביצעה מיקרוסופט. כעת חושף המפתח TimeMe ציטוט מעניין בו נתקל במהלך קריאת המדריך למשתמש באמולטור:

windows-phone-8-5-hint

כפי שמסבירה מיקרוסופט, החל מגרסה 8.5 של מערכת ההפעלה הניידת, לא יוכלו עוד המפתחים לעשות שימוש באריח “משני”. אין מן ההכרח שמדובר בהסרתו המלאה, ייתכן כי מדובר בכוונתה של החברה לבצע שינוי בקוד ה-API.

ב-Windows Phone 8.1 מאפשרת מיקרוסופט למפתחים לשנות את תדירות עדכונם של האריחים מחצי שעה לדקה בלבד, כך שייתכן ובגרסה הבאה יבוצעו שינויים גדולים אף יותר במסך הבית. בהתחשב בעובדה כי ישנם משתמשים שמרנים הנרתעים ממתן הזדמנות למערכת ההפעלה של מיקרוסופט על פני זו של של אפל או גוגל, מתוך הטענה כי היא “משעממת”, נראה וזהו צעד הגיוני מצד מפתחי המערכת.

כזכור, מיקרוסופט תציג את Windows Phone 8.1 בתחילת אפריל, וזו תגיע למכשירים במהלך האביב. עד אז, סביר שנשמע עוד פרטים אודותיה, אך נראה ש-Windows Phone 8.5 כבר מתכוננת לתפוס את אור הזרקורים ברגע שתרד גרסה 8.1 מהבמה.

(מקור – GSMArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים