גוגל תשיק ערכת פיתוח למכשירים לבישים מבוססי אנדרואיד

Samsung-Gear-Fit-Gadgety-mainסונדר פיצ’אי, סגן נשיא בגוגל ומי שאחראי בין היתר על חטיבות אנדרואיד, כרום ואפליקציות, הכריז בכנס SXSW המתרחש בימים אלו באוסטין (טקסס) על שחרור ערכת פיתוח (SDK) לאנדרואיד המיועדת למכשירים לבישים. התערוכות הגדולות של עולם הטכנולוגיה בתחילת שנת 2014, הן CES ו-MWC, הציגו שלל מכשירים לבישים כאשר התצורה הבולטת ביותר עד כה היא צמידים ושעונים חכמים.

“גוגל תציג למפתחים את החזון של איך היא רואה את השוק הזה”, אמר סונדר פיצ’אי. ערכת הפיתוח שתושק בעוד שבועיים לא תהיה מיועדת רק לשעונים וצמידים חכמים. סונדר מוסיף ואומר שגוגל תדאג לתוכנה, אבל על המפתחים והיצרניות מוטלת המשימה להבין איזו תצורות של מוצרים לבישים לפתח.

המכשירים הלבישים אמורים להביא לפלטפורמת האנדרואיד מגוון של חיישנים חדשים, בעיקר לניטור מדוייק של תפקוד גוף המשתמש – כאשר יתרונן הברור הוא המיקום הקבוע עליו. עד כה, שוק המכשירים הלבישים התפצל לשתי תצורות עיקריות: שעונים/צמידים חכמים ומשקפי מציאות רבודה. יהיה מעניין לראות אם ערכת הפיתוח החדשה תצליח לדחוף את השוק קדימה ואילו תצורות חדשות נראה.

(מקור – CNET)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים