הצצה ראשונה: חברת הלווין yes משיקה את שירות הזרמת המדיה yes Go

yesGo-review-main

חברת שידורי הטלויזיה בלווין yes, השיקה היום (ד’) את שירות הזרמת המדיה yes Go, עליו הכריזה בדצמבר האחרון, ותעניק 3 חודשי התנסות ללא עלות לכלל לקוחותיה. השירות מאפשר צפיה בתכנים ובערוצים של yes דרך הסמארטפון או הטאבלט מכל מקום ויהיה נגיש לאחר הרשמה דרך מכשירי האייפון 4 ומעלה, האייפד מגרסה 2 ומעלה ומכשיריה של סמסונג לסדרת הגלקסי, החל מה-Galaxy S2 ומעלה, כמו גם פאבלט ה-Note 3. בשלב מאוחר יותר, תוסיף החברה תמיכה עבור מכשירים נוספים.

שירות yes Go יהיה זמין ללקוחות החברה בלבד וללא עלות עבור לקוחות ה-VOD של חברת yes, כאשר לקוחות אשר אינם מנויים לשירות ה-VOD של החברה יהנו משירות הזרמת המדיה החדש תמורת תשלום חודשי של 19.90 ש”ח (לאחר 3 חודשי התנסות ללא עלות), זה יכלול את שירותי המולטי-רום, ה-VOD ושירות הזרמת המדיה החדש.

הרשמה לשירות ותפעול ראשוני

נתחיל ונאמר כי ההרשמה לשירות זמינה, לפחות בזמן זה, רק עבור לקוחותיה של yes. כדי להירשם לשירות, גשו לעמוד הייעודי באתר הבית של החברה, שם תתבקשו להזין כתובת מייל, סיסמא ופרטי זיהוי (תעודת זהות ו-4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי) למנוי הקיים שלכם בחברת הלווין – לחצו כאן למעבר לעמוד ההרשמה.

השלב הבא כולל הורדת אפליקציות עבור האייפד, האייפון או עבור מכשירים מבוססי אנדרואיד. שימו לב כי נכון לזמן זה התמיכה היא רק במכשירי אייפון, החל מהאייפון 4, באייפד 2 ומעלה, במכשירי ה-Samsung Galaxy S2 ומעלה ובמכשיר ה-Samsung Galaxy Note. לאחר שסיימתם את הרישום והפעלתם את האפליקציה, תידרשו להזין את שם המשתמש (המייל עמו נרשמתם) והסיסמא.

הצצה ראשונה ל-yes Go

yesGo-program-main-screen

במסך הפתיחה מיד תוכלו לראות את התכנים העיקריים שמציע השירות, אלו מחולקים לשלוש קטגוריות: ערוצים, VOD ו-פופולרי. טבלת הערוצים כוללת כ-50 מערוצי yes בהם חמשת ערוצי הסרטים של החברה (yes 1,2,3,4,5), ערוצי הסדרות (yes Drama, yes Oh, yes Action, yes Comedy יס דוקו), ערוצי ילדים, ערוצי ספורט וערוצי lifestyle.

בדף הבית, תציג קטגוריית הערוצים את התכניות המשודרות בזמן אמת, ותוכלו לגלול בין הערוצים כדי לראות מה משודר בכל אחד מהם. לחיצה על קטגוריית הערוצים תוביל אתכם לעמוד ייעודי בו ניתן יהיה לראות את מדריך השידורים המלא, כמו גם צפיה במדריך השידורים לפי סוגי תוכן: הערוצים שלי, ספורט, ילדים, סדרות, סרטים ועוד.

מתוך מדריך השידורים, ניתן לסמן ערוצים מועדפים, לצפות במידע אודות תכניות או סרטים ואף לבצע הקלטה עתידית של תכניות, זו תתבצע דרך הממיר המקליט שברשותכם ולא על המכשיר הנייד או הטאבלט.

yesGo-program-guide

בחירה בערוץ ספציפי דרך התפריט הראשי, תציג בפניכם עמוד עם כלל התוכן המשודר בערוץ, זה מסודר לפי שעות וימים וגם ממנו תוכלו לבצע הקלטה עתידית או לחלוק תכניות וסרטים בהם אתם צופים עם החברים דרך הרשתות החברתיות.

yesGo-channel-view

שירות ה-VOD

התפריט השני המופיע במסך הראשי הינו תפריט ה-VOD, דרכו תוכלו לגשת לכלל התכנים הזמינים בשירות ה-VOD של חברת הלווין. בזמן הבדיקה שלנו כחלק מתכנית הבטא של השירות החדש, לא היו זמינים תכנים רבים של שירות ה-VOD, אולם מ-yes נמסר כי תרחיב את הנגישות לתכנים בעת ההשקה כדי שזו תכלול את כלל התוכן המוצג כיום בשירותי ה-VOD של החברה.

דרך תפריטי ה-VOD תוכלו לצפות במגוון התכנים הרחב שמציעה yes דרך קטגוריות שונות (סרטים, סדרות, ערוצי ילדים, סדרות ישראליות ועוד), כאשר כניסה לכל סדרה או סרט ספציפיים יציגו בפניכם מסך הכולל את תיאור הסרט\סדרה, רשימת השחקנים ובמידה ומדובר בסדרות, תוצג גם רשימת הפרקים והעונות. מרשימת השחקנים, תוכלו לבחור כל שחקן ולצפות בכלל התכנים הרלוונטים בהם משתתף השחקן

yesGo-VOD-view

בחירה בפרק מסויים של סדרה בה תרצו לצפות, תעביר אתכם לתפריט הפרק, שם תוכלו לראות את תיאור הפרק הספציפי ואת תגובותיהם של משתמשים שונים על הפרק. תוכלו להגיב גם בעצמכם כמובן, רק נסו להימנע מספויילרים.

היתרון המשמעותי ביותר בצפיה בתכני ה-VOD הינו האפשרות לעצור את השידור ולצפות בו מאוחר יותר. אם התחלתם לצפות בשידור דרך ה-VOD בטלויזיה (דרך הממיר), תוכלו לעצור ולהמשיך לצפות מאוחר יותר דרך הסמארטפון או הטאבלט. כאשר תיגשו לתוכן שעצרתם קודם לכן, תישאלו אם אתם מעוניינים להמשיך מהנקודה בה הפסקתם, או להתחיל את השידור מההתחלה.

yesGo-pasue-menu

הצפיה בשידורים

בין אם תצפו בתכני ה-VOD או בשידורים הרציפים דרך ערוצי yes השונים, התחלת השידור תכלול עד 10 שניות של המתנה עד שתותאם איכות השידור לקצב הגלישה במכשיר הנייד. הטכנולוגיה לצידה של yes בעניין זה ובכל הפעמים בהן ניסינו לצפות בשידורים, קיבלנו את האיכות המקסימלית הניתנת בהתאם לאיכות הקליטה וקצב הגלישה.

ב-yes ממליצים לצפות בתכנים על מכשיר המחובר לרשת WiFi, אולם תוכלו לצפות בהם גם דרך הרשת הסלולרית במכשירכם. אולם, הזרמת תכנים שואבת הרבה מחבילת הגלישה שלכם ואף שתקבלו אזהרות בנושא, יכול והגבלת קצב הגלישה לאחר שעברתם את רף המינימום בחבילת הגלישה שלכם, תמנע מכם להינות מהשידורים. נציין כי השידורים של שירות הזרמת התכנים של yes לא פסקו גם כאשר הקצב הואט, אולם איכות השידור ירדה פלאים, כדי לתמוך בראש ובראשונה ברציפות השידור.

yesGo-quality-adjustments

ממסך השידור עצמו תוכלו לראות את תפריט השליטה הראשי, זה זמין מכל מסך באפליקציית yes GO, וממנו ניתן לחזור תמיד לתפריט הראשי, כמו גם לתפריט האישי שלכם, בו יוצגו תכנים בהם צפיתם בעבר ובתכנים מומלצים עבורכם בשירות ה-VOD ובערוצי yes. מתפריט השליטה הראשי, ניתן לצפות גם באיכות הקליטה של המכשיר, זו תופיע בצורה דומה בה מופיע סמן הקליטה בטלפון הסלולרי שלכם. אופציה נוספת בתפריט השליטה הראשי, תאפשר לכם הגדרת תרגום או דיבוב, באם זה קיים עבור התכנית או הסרט בהם אתם צופים.

yesGo-translation

בצפיה בשידורים הרציפים באחד מערוצי yes או דרך התכנים ב-VOD המשודרים בערוציה של yes, ניתן בכל שלב ללחוץ על תפריט “כל הערוצים” הצף על-גבי המסך כדי לעבור לשידורים הרציפים של אחד מהערוצים הזמינים. בנוסף, תוכלו בזמן צפיה בשידורים הרציפים להציג תפריט מידע על התכנית המשודרת, דרכו תוכלו לגלול גם לצפיה עם אפשרות הקלטה ושיתוף בתכניות הבאות המשודרות בערוץ, ולעבור בין הערוצים באופן דומה לזה המתבצע דרך הממיר הרגיל.

yesGo-show-info

להרשמה לשירות yes Go

להורדת האפליקציה לאייפון (iOS 6 ומעלה)

להורדת האפליקציה לאייפד (iOS 6  ומעלה)

להורדת האפליקציה עבור מכשירים מבוססי אנדרואיד


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים