והגדתם לבניכם, בסמארטפון: אפליקציות לכבוד חג הפסח

הגדה
סעודת הפסח כבר מעבר לפינה ואווירת החג כבר נמצאת בכל מקום. הנקיונות מאחורינו והאוכל עוד לפנינו, אז לפני שאתם מתיישבים לסעודת החג המסורתית וקוראים בהגדה, הרשו לנו להכיר לכם כמה אפליקציות שיוכלו לשדרג את חג המצות ולהכניס קצת טוויסט בעלילה המוכרת.

1. שירי חג – פסח (אנדרואיד)

כולנו מכירים את הרגע המעט מביך בו אנחנו מתחילים לשיר בשמחה את אחד משירי החג “ולפתע” (כמו בכל שנה…) מגלים שאנחנו לא זוכרים את המילים, או שמבלבלים את הסדר ב”אחד מי יודע”. בדיוק בשביל זה קיימת “שירי חג – פסח” שתדאג להזכיר את כל המילים ולהכין אתכם לשורה הבאה.

2. Passover Karaoke (אנדרואיד)

אם ברצונכם להרים את אווירת החג, באפליקציית Passover Karaoke תוכלו למצוא את שירי החג בליווי מנגינה, מילים ואפילו הנפשה מושקעת, כאשר בכל שלב תוכלו להנמיך את קולו של הזמר ולהשאר עם המנגינה בלבד. כל השירים מגיעים עם המילים בכמה שפות שונות, כך שגם הדודה מחו”ל תוכל להשתלב בקלות. הגרסה החינמית כוללת שני שירים בלבד, אך הגרסה המלאה כוללת את כל יתר שירי החג.

3. קושיות של פסח – טריוויה (אנדרואיד)

מהי המכה השביעית? באיזה חודש עברי חל חג הפסח? את כל השאלות האלה ועוד הרבה אחרות תוכלו למצוא באפליקציית “קושיות של פסח – טריוויה” המאגדת מגוון רחב של שאלות וקושיות העוסקות בחג הפסח – דרך מעולה להעביר את הזמן עד שמגיעה המנה הבאה.

5. Hagada of Pessah (אנדרואיד, אייפון)

Hagada of Pessah

כמובן שאי אפשר להעביר פסח כמו שצריך אם לא קוראים את ההגדה (עד הסוף), לכן אנו מציגים בפניכם את אפליקציית Hagada of Pessah שתוכל לשמש כהגדה לכל דבר. האפליקציה כוללת את כל קטעי הקריאה הן בעברית והן באנגלית ואף הערות צד המסבירות אילו פעולות יש לעשות לאורך הארוחה כולה. מלבד סדר ההגדה המלא, תוכלו למצוא באפליקציה גם שירים בעברית ובאנגלית.

6. iHagada (אייפון)

אפליקציה הגדה נוספת הכוללת את ההגדה המלאה הן בעברית והן באנגלית, ואפילו עם רשימת מתכונים הקשורים לחג – כולם כמובן כשרים לפסח. מלבד זאת, האפליקציה מציעה טוויסט מגניב ומאפשרת לצלם את הסובבים אתכם ולהכניס את פרצופם לאחד מארבעת הבנים: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול.

7. הגדה בסיכוי (אנדרואיד, אייפון)

הגדה בסיכוי

עמותת “ילדים בסיכוי” המסייעת לכ-10,000 ילדים ונערים בסיכון בישראל פתחה אפליקציית הגדה לפסח הכוללת ציטוטים ויצירות מיוחדות של ילדי העמותה. העבודות השונות נעשו בשיתוף עם חנוך פיבן, אמן ישראלי בעל שם בינלאומי, אשר עבד בשיתוף פעולה עם הילדים לשם הכנת היצירות המופיעות באפליקציה.

8. Emojew (אנדרואיד, אייפון בקרוב)

עוד אפליקציה לפסח שתחמם לכם את הלב היא Emojew של ארגון לתת אשר רותם את הטכנולוגיה לשם עזרה לנזקקים. באמצעות אפליקציית Emojew תוכלו לכתוב ברכה מושקעת לחג הכוללת מספר רב של אייקונים מתוך המקלדת הייחודית של האפליקציה – שם תמצאו מגוון רחב של אייקונים ברוח החג. לאחר שליחת ההודעה תוכלו לבחור האם ברצונכם לתרום כסף ולסייע למשפחות במצוקה.

זהו, אתם מוכנים לארוחה! אל תשכחו להרים את הראש למעלה מידי פעם – הדבר האמיתי קורה בשולחן.

חג שמח!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים