יורוקום משיקה בישראל את הטאבלטים החדשים של ZTE

S8Q side_newיורוקום תקשורת סלולרית, הנציגה הרשמית של נוקיה ו-ZTE בישראל, הכריזה השבוע על השקתם של שני מכשירי טאבלט חדשים מבית יצרנית ציוד התקשורת הסינית ZTE. הטאבלטים מגיעים עם מסכים בגודל 7 ו-8 אינץ’ ומיועדים בעיקר עבור השוק הבינוני. המחיר – החל מ-999 שקלים.

ראשון הוא ZTE S7Q בעל מסך 7 אינץ’ ברזולוציית 1024×600, מעבד מרובע ליבות בתדר שעון 1.4GHz, זיכרון RAM בנפח 1GB, אחסון מובנה 8GB עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD בנפח מקסימאלי של 32GB, מצלמה ראשית 2 מגה-פיקסל, מצלמה משנית 0.3 מגה-פיקסל וסוללת 3100mAh.

הדגם השני, ZTE S8Q (תמונה למעלה), יציע מסך 8 אינץ’ ברזולוציית 1024×768, מעבד מרובע ליבות בתדר שעון 1.2GHz וסוללת 3600mAh. כל שאר המאפיינים – זהים. שני הטאבלטים מגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2 ומאפשרים חיבור התקנים חיצוניים כדוגמת Disk on Key ומודם סלולארי על ידי תמיכה ב-USB on-the-go.

מחירו של הדגם הראשון בעל מסך ה-7 אינץ’ הוא 999 שקלים, ואילו השני עלותו 1099 שקלים. שניהם מוצעים למכירה כבר עכשיו דרך היבואן עצמו וספקיות הסלולר הגדולות – אורנג’, סלקום ופלאפון.

זוהי הפעם הראשונה שחברת יורוקום פונה לשיווק מכשירי טאבלט, לאחר שבמשך שנים עסקה במכירת מוצרי הסלולר של היצרנית הפינית נוקיה. ביולי 2012 הודיעה יורוקום על הרחבת עסקיה וסיפרה על כוונתה לשווק בישראל גם את מוצריה של ZTE הסינית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים