תמונות מהמעבדה: צפו במבחני הביצועים שביצעה סמסונג ל-Galaxy S5 טרם השקתו

Samsung-Galaxy-S5-Testing-5

השבוע השיקה בישראל סמסונג את מכשיר הדגל החדש שלה, הגלקסי S5. לאחר סקירות ראשוניות והתרשמויות רבות מהמכשיר חושף אתר Business Insider בדיווח מיוחד ממטה החברה בסאוון, קוריאה הדרומית, את תהליך הבדיקות הקפדני אשר קדם להשקה העולמית של המכשיר החדש.

תהליך הבדיקות בחן את השפעותיהם של מרבית הנזקים העלולים להיגרם למכשיר במהלך תקופת השימוש בו. כמובן, נבדקה עמידותו של המכשיר בנפילות מגבהים שונים. לצורך זה ישנן בחברה מכונות יעודיות אשר מפילות את המכשיר באופן מבוקר ומצלמות את הפגיעה עם מצלמה מהירה, על מנת לנתח את הנזקים ולשפר את עמידותו. בנוסף, נבדקת עמידותם של הלחצנים הפיזיים ולחצני המגע של המכשיר בלחיצות לא עדינות מרובות. נבדקת גם עמידותו המכשיר בפני אבק ומים, זאת בעזרת תא מיוחד המדמה תנאי סביבה קיצוניים.

מלבד העמידות, בוחנים בסמסונג גם את תקינות הממשקים השונים של המכשיר. מצלמה תרמית בוחנת את התחממות גוף המכשיר במהלך פעילות מאומצת של המעבד ובמהלך כלל תסריטי השימוש. נבדקים ביצועי נורת הפלאש בגב המכשיר וכמובן, ביצועי המצלמות המותקנות בו. צוות מומחי שמע בוחנים לעומק את כלל הרמקולים והמיקרופונים של הגלקסי S5. ולבסוף, נעשות בדיקות רבות המוודאות את תקינות רמות הקרינה, אשר מפיץ המכשיר.

לצד התהליך הקפדני של סמסונג ישנה גם שיטה פשוטה להפליא של ערוץ יוטיוב בשם TechRax לבחון את עמידות המכשיר. צפו והתוודעו כיצד מכשיר הדגל החדש לא עומד במהלומות פטיש.

(מקור – BusinessInsider)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים