הדלפה: גוגל בוחנת אייקונים חדשים למערכת ההפעלה אנדרואיד

android icons leaked 02בתחילת החודש דלפו לרשת תמונות שהציגו ריענון עיצובי לאפליקציית ג’ימייל על מערכת ההפעלה אנדרואיד, מה שבין היתר הוביל אותנו להשערה כי מדובר בחלק קטן משינוי רוחבי שמתכננת גוגל למערכת כולה. הדלפה נוספת שמקורה באתר Android Police מאששת את הסברה הזו וחושפת סדרה של אייקונים חדשים ליישומים המוכרים.

האייקונים החדשים מתאפיינים בעיצוב “שטוח” ומינימליסטי, בדומה לאייקונים הקיימים עבור שירותי הדסקטופ של החברה. נבהיר – שירותיה של גוגל חולקים מספר אייקונים שונים עבור גרסת המובייל וגרסת הדסקטופ, כך שהעיצוב המחודש ייתכן ויביא לאיחוד מתבקש. עם זאת, חזון בו שירותי הרשת של גוגל חולקים ממשק משתמש זהה על כל הפלטפורמות, נותר עדיין רחוק מהמציאות. ייתכן וההדלפה האחרונה מהווה ניצנים של שינוי.

גם עתה אנו סבורים שהרענון העיצובי לאייקונים הוא חלק קטן משינוי רחב יותר לקווים המנחים של אנדרואיד, אלו אשר לפיהם פועלים גם מפתחי האפליקציות. ניתן לשער שאת השינויים העיצוביים תחשוף גוגל עם הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה, זו ככל הנראה תזכה לקבל במה במהלך כנס המפתחים Google I/O בחודש יוני.

חשוב להדגיש שעל אף כל האמור לעיל, האייקונים המוצגים עשויים להשתנות או להיזנח בכל עת בהתאם להחלטת החברה.

(מקור – Android Police)

android icons leaked 01.png


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים