מכירות ה-Xbox One של מיקרוסופט מטפסות תוך הישענות על מבצעים ומשחקים

Xbox-One-TitanFall-Bundle

פחות מיממה מאז פירסמה סוני את נתוני מכירות הפלייסטיישן 4 העדכניים, וגם מיקרוסופט פונה להציג נתונים משלה עבור קונסולת ה-Xbox One. בשקלול נתוני המכירות לחודש מרץ 2014, רשמה החברה מכירות לחנויות העולות על 5 מיליון יחידות מקונסולת המשחק, כאשר ה-Xbox One ממשיכה להציג מכירות מרשימות יותר מאלו של הדגם הישן, ה-Xbox 360.

את הדחיפה האחרונה במכירת הקונסולה סיפק המשחק TitanFall, שהיה הנמכר ביותר בחודש מרץ על-פי הסקר של NPD Group עליו מסתמכת מיקרוסופט. החברה אף בחרה לשווק את ה-Xbox One בבאנדל משולב עם המשחק, זה נמכר במחיר מבצע של 450 דולרים באתר מיקרוסופט, בעוד מחירה המקורי של הקונסולה ללא המשחק עמד על 499 דולרים.

Xbox-One-TitanFall-Bundle-discount

ההשוואה למכירות קונסולת הפלייסטיישן 4 של סוני מעט בעייתית. בעוד הדיווח של סוני על מכירת 7 מיליון יחידות מקונסולת המשחק מתייחס להערכות הנוגעות למכירות בפועל ללקוחות, במיקרוסופט מתייחסים אך ורק לנתוני מכירה לחנויות. בנוסף, מיקרוסופט טרם השיקה את הקונסולה החדשה בכל העולם, בעוד הפלייסטיישן כבר זמינה ב-72 מדינות.

בעוד בסוני בוחרים לנצל את ההשקה הגלובלית כדי להעצים את שמה של הקונסולה במדיה, ודרך כך לשפר את מעמדה של הפלייסטיישן 4 בעיני לקוחות פוטנציאלים, במיקרוסופט בוחרים בהשקה איטית ומדודה. אם נרצה לנבא את העתיד, הרי שניתן לצפות כי עד תום השנה תצליח מיקרוסופט להציג נתוני מכירות מרשימים יותר עבור ה-Xbox One אל מול הפלייסטיישן 4. השאלה היא – באיזה מחיר?

(מקור – מיקרוסופט)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים