HTC מבטיחה: התקדמות משמעותית בתחום האופטיקה בתוך שנה וחצי

htc-one-m8-review-01יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית נערכת למערכה הבאה בתחום הצילום ומבטיחה להציג בשנה הבאה התקדמות משמעותית בתחום האופטיקה במכשירים ניידים. המידע נמסר במסגרת ראיון שערכה ספקית הסלולר הבריטית Vodafone עם סיימון וייטור, מומחה צילום המועסק במחלקת המחקר והפיתוח של HTC.

מצלמות point-and-shoot יהפכו בקרוב לא רלוונטיות, ובתוך שנתיים מכשירי הסמארטפון ינגסו גם בנתח השוק של מצלמות ה-DSLR”, כך מסר וייטור ברוח אופטימית למדי. באשר למעמדה הנוכחי של HTC בתחום הצילום, בוחר העובד להתייחס דווקא לוידאו – “יכולנו להציע צילום ברזולוציית Ultra HD 4K כבר עכשיו, אם היתה לנו סיבה אמיתית לעשות זאת”. בדבריו, ייתכן שהתייחס וייטור לתפוצה הנמוכה של מסכים המסוגלים להציג תכנים ברזולוציה שכזו.

bg-dslrבכדי להתקרב ליכולות של מצלמות DSLR, כך לטענתו של וייטור, יש לשלב במכשירים ניידים יכולות מתקדמות כמו ביצוע זום (תקריב) אופטי, “ו-HTC ממש לא רחוקה מכך”. בתוך 12 עד 18 חודשים, הוא מספר, החברה תהיה מוכנה לחשוף התקדמות משמעותית באופטיקה המשולבת במכשירי סמארטפון. אולם, עוד מוקדם לקבוע אם הדברים יגיעו לכדי מימוש כבר במכשיר הדגל הבא או רק בזה שיגיע לאחריו.

כיום, מציעה HTC ללקוחותיה את טכנולוגיית ה-UltraPixel שפיתחה, אשר מתמקדת באיכות הפיקסלים עצמם ולא בכמות המספרית שלהם. עם מכשיר הדגל החדש One M8 הוסיפה החברה רובד חדש של אפשרויות עם חיישן נוסף שאוסף נתוני עומק ומרחק.

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים