הודלף: Motorola Moto E – סמארטפון דקיק וזול

Moto-E-main

חברת מוטורולה כבר הספיקה להשיק את סמארטפון השוק הנמוך המרשים ביותר של 2013, Moto G, ונראה שהיא רוצה להמשיך עם דגם נוסף. הדגם החדש שזוכה להדלפה נושא את השם Motorola Moto E וצפוי להיות בעל תג מחיר אטרקטיבי וגוף דק במיוחד. המכשיר ככל הנראה יהיה כמעט זהה ל-Moto G בצד החומרה, אולם בעל עיצוב שונה.

לפי ההדלפה, מפרטו של Moto E יותאם לשוק הנמוך עם מסך 4.3 אינץ’ HD 720P, מעבד כפול-ליבה 1.2Ghz, מצלמת 5 מגה-פיקסל, זיכרון פנימי 1GB RAM, נפח אחסון מובנה 4GB וסוללת 1,900mAh. מסך ברזולוציית HD עדיין נחשב לנדיר במכשירי שוק נמוך ונותן לסמארפטון נקודות זכות, אך קשה לנו להתעלם מהמעבד כפול הליבה, בהשוואה למעבד מרובע ליבות שהגיע עם Moto G. הנתון המרשים במפרט המכשיר הוא דווקא העובי שלו. מדובר במכשיר דק במיוחד שצפוי להגיע בעובי של 6 מ”מ בלבד.

מחירו של Moto E, עפ”י ההדלפה, יעמוד על כ-230 דולרים במקסיקו – מחיר דומה לזה של דגם ה-G. מקסיקו, כמו מדינות אחרות באמריקה הלטינית, נחשבות ליעד מרכזי לסמארטפונים מסוג זה, כיוון שמדובר בשווקים מתפתחים הזקוקים לדגמים זולים.

(מקור: PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים