פרטים ותמונות חדשות חושפים את ה-LG G Watch

LG-G-Watch-Design

ענקית האלקטרוניקה LG חושפת פרטים חדשים אודות השעון החכם G Watch העתיד להיחשף מאוחר יותר השנה. השעון, שככל הנראה יהיה הראשון שיעשה שימוש בפלטפורמה החדשה של גוגל למכשירים לבישים – Android Wear, מוצג כעת על-ידי החברה באמצעות תמונות והצגת פונצקיות שונות.

בצד העיצוב, מציגה LG Electronics שני צבעים: שחור (Stealth Black) ולבן שמפניה (Champagne Gold), זאת לצד רצועות העושות רושם כי הן עשויות פלסטיק פשוט למדי. בין התכונות שמציגה החברה, ישנו דגש על המידע הרב אותו יכול השעון להציג על-ידי שימוש בפלטפורמה של גוגל. כך למשל, ניתן יהיה לתת לשעון פקודות קוליות על-ידי הגיית צמד המילים “Ok Google”, המוכר משירות Google Now של ענקית החיפוש הקיים על מכשירים מבוססי אנדרואיד.

מסך עמיד שלעולם לא נכבה

LG-G-Watch-AlwaysOnבעוד פרטים אודות גודל המסך טרם נחשפו באופן רשמי, טוענת החברה כי בשעון ה-LG G Watch המסך תמיד יפעל ולא יעבור למצב שינה כפי שקורה בשעונים חכמים אחרים שהושקו בשנים האחרונות. מנגנון הכיבוי האוטומטי הקיים בשעונים החכמים המשווקים כיום, כמו ה-Samsung Gear 2, נועד כדי לצמצם את צריכת הסוללה.

טענתה של LG כי השעון החכם שלה כולל מסך שלעולם לא נכבה יכול ומעיד על פיתוח מסך חדש של החברה הדומה בפעולתו למסך ה-Mirasol שהוצג בשעון החכם Toq של חברת קוואלקום. ב-LG Display פיתחו תצוגות E-Paper למסכים גדולים יותר כבר החל מ-2006, כך שיכול והחברה תציג פתרון משלה גם לשעון חכם עם השקתו של ה-G Watch ולא תעשה שימוש במסך של קוואלקום.

פונקציה נוספת אותה מציינים ב-LG, אם כי זו אינה מפתיעה במיוחד בשל שהוצגה כבר בשעונים חכמים אחרים, הינה עמידות השעון בפני מים. בחברה לא מציינים באיזה תקן השתמשו להגנה על השעון בפני מים, אלא רק שניתן יהיה להשתמש בו תחת תנאים קשים.

(מקור – LG)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים