רסקו את העבר ואולי תוכלו לרכוש את OnePlus One בדולר אחד

smash-the-pastהבוקר נחשף באופן רשמי מכשיר הסמארטפון המרשים OnePlus One, והחברה הסינית הצעירה רוצה לעזור לכם להניח עליו את הידיים לפני כולם. החל מיום שישי הקרוב תתקיים פעילות אשר במסגרתה יידרשו המשתתפים לרסק את מכשיר הסמארטפון הנוכחי שלהם, ובתמורה – תינתן להם האפשרות לרכוש את הסמארטפון החדש בעלות של דולר אחד (3.5 שקלים) בלבד.

כללי ותנאי ההשתתפות בפעילות טרם נמסרו, אך החברה סיפרה כי במסגרתה יוענקו 100 מכשירים לאותם 100 אמיצים שיעזו לנפץ את הסמארטפון הקיים שלהם ולשים את העבר המר מאחוריהם. ניתן לשער שבכדי להשתתף בפעילות יהיה על הגולשים לתעד בוידאו את הריסוק ולהעבירו לחברה. הזוכים, כאמור, יוכלו לרכוש את הסמארפון במחיר תחתית ואף לקבלו עוד בטרם ההשקה באמצע חודש מאי.

את המכשיר החדש ניתן כמובן לרכוש גם מבלי להשתתף בפעילות האלימה, אך יהיה צורך לקבל הזמנה לעמוד הרכישה – זאת מאחר והחברה הצעירה לא תהיה מסוגלת לייצר כמות גדולה מדי של מכשירים עד למועד ההשקה. כל אחד ממאה הזוכים בפעילות, אגב, יקבל גם קוד הזמנה שיוכל לשלוח לאחד מחבריו ובכך לאפשר לו לרכוש את המכשיר במחיר מלא (299 דולרים עבור גרסת 16GB או 349 דולרים עבור גרסת 64GB).

נזכיר כי מפרטו של OnePlus One הוא מהחזקים בשוק וכולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מרובע ליבות 2.5GHz על גבי פלטפורמת Snapdragon 801, זיכרון RAM בנפח 3GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל וסוללה בקיבולת 3100mAh.

מיהו המועמד שלכם לריסוק?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים